Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Ocak 2016 Pazartesi

Revlon 3d Maskara İnceleme

Merhaba!
Tüm yazılarımı hazırlama isteği varken hemen yazayım, bu heves kolay kolay gelmez.
Fi tarihinde gelen Watsons kutusundan çıkan bir üründü Revlon 3d maskara.
Hiç açmadığım için herhangi bir bozulma olmamış yedekte duruyordu, 
Benefit Roller Lash rimelim bittiği için üzülsem de denenmeyi bekleyen bu rimeli kullanacağım
için mutluyum. Her yeni açılan rimel yeni maceralar demektir benim için.
Abartmasam mesela... alt tarafı bir rimel yani :) 
Bakalım bu rimel Benefit'in yerini tutacak mı göreceğiz ?
Revlon 3d Maskara
Ben renkli kozmetik ürünlerinde genelde ambalaj olarak "renk" kullanılmasını seviyorum.
Revlon nedense bu rimelde siyah bir tasarım tercih etmiş. Saygı duyarım! ☻
Kapağı da kapanınca tık diye kapansa da fırça ile tüp arasında çok az bir boşluk var.
O nedenle sanki kapanmamış gibi bir his uyandırıyor. Amannnn ne yazdım be yazasım varmış.
Boş boş klavyeme eziyet ediyorum.

Revlon 3d Maskara
. Plastik bir fırçaya sahip. 
Fırçası bana "odun" gibi  dedirtti. Uzun ve kirpiği tam kavramak zor.

Revlon 3d Maskara
Dolgunluk hayal bu rimelle, kirpikleri uzatsa da birbirine yapıştırıyor.
Ben o yapışmış kirpik görüntüsünü sevmiyorum. Çok dikkatli sürüp tek tek uğraşırsam yapıştırma 
en aza iniyor ama kimin o kadar zamanı var. Verdiği görüntüde pek hoş değil bana göre.

Revlon 3d Maskara
Dolgunluk versin diye de üst üste sürünce topaklanıyor, o nedenle bazen tek bazen iki kat geçiyorum.
Fazlasını yapamıyorum, bir kez yaptım berbat oldu.
Ağırlık yapmıyor, dökülmede olmadı.  Çabuk temizlenmesini sevdim.
Bitsin diye kullanıyorum ama aramız limoni bu rimelle, satın almak isteseydim bu ürünü tercih etmezdim.
Bir Benefit Roller Lash değil :( Ahhh ahhh bir çekiliş olsa da bana çıksa gözümün nur'u Benefit. :)

Benim görüşlerim bu şekildeydi, sizler kullandınız mı? 
Memnun kaldınız mı?
Favori rimeliniz hangisi? Pamuk eller klavyeye :) 

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.