Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ocak 2016 Perşembe

Nasılız Gençler?

Merhaba!
Sevgili gençler nasılsınız? 
Beni soracak olursanız dün gece çok mutluydum! 
Höyttt lan içiniz fesat he hemen nerelere çekiyorsunuz :)
Neden mutluydum hemen yazıyorum; blogum dün gece 1200 ziyaret almış ☺
Amannn... bende tam bir bayram havası, yandan yandan :)
Ne zamandır hitim çok düşüktü ama son 3 aydır 900-1000 kişi blogumu okuyor.
Çok sevindim ♥ Her zaman yakınsamda hedeflediğim rakamlardı.
Hedefime ulaştığım için mutluyum, şimdi ki hedefim ise bu sayıyı bu rakamlarda
tutup yukarıya taşımak, bunun içinse düzenli içerik üretmeye devam ☺
Tabii ki bana destek olan tüm blogger arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim.
Çünkü blogları okuyanlar da bloggerlar. Yorum bırakan, beğenenlere muckkkk :)
Aman valla tiki kızlara döndüm , ayıptır söylemedi şimdi nasıl karnım aç anlatamam size.
Kafamda da Hc Hair Care markasının yağı var, amannn şimdi kalk duşa gir bu soğukta.
Ayyy nasıl zor geliyor anlatamam...



Ya ben size bir şey daha sormak istiyorum, bu paypal beni sinir ediyor.
Hesabıma yatan parayı çekmek istiyorum, ama ne mümkün.
İşlem iptal edildi, işlem tamamlandı vs. gibi saçma sapan şeyler yazıyor.
Bankanın teknik problemlerinden dolayı işlem yapılmamış ama 10 tl para kesilmiş.
Ben tekrar parayı transfer etmek istediğimde yine 10 tl kesildi, bankadan transfer edin diyor paypal ama bankaya bakıyorum para mara yok, delircem ya!!!
Bilgisi olan varsa yorum yazabilir mi please!!!

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

7 yorum:

  1. Harikasin :) Ben gecen 200'e sevinmistim :) suannutandim resmn :)) goruntulemelerde gunde 400 den yukari cikmiyor neler yapabilirim kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de sevine sevine bu rakama ulaştım, neler yapabilirsin?Aslında özellikle yaptığım bişi yok hep bilinen şeyler :)

      Sil
  2. Tebrik ederim. artarak çoğalsın (hepimizin inşallah :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.