Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Aralık 2016 Salı

Kışın Sık Kullandığım Rujlar

Merhaba!
Sonbahar ve kış mevsiminde sık kullandığım rujları paylaşmak istedim.
Sol baştan başlıyorum;
Revlon colorbrust matte balm sultry  mat yapısı ve kalıcığıyla çok sevdiğim,
sürekli kullandığım bir renk.
Maybelline wooden brown  kahve tonlarında nude bir ruj, parlak bir duruşu var.
Her makyaja uygun bir renk. 
Sleek matte me birthday suit  bu sıralar en sık kullandığım ruj, diğer likit mat rujlar kadar
dudakları kurutmaması, nude tonuyla en sevdiklerimden bir tanesi.
Rimme kate moss 07   ilk nude rujum olması sebebiyle duygusal bir bağ kurdum bu rujla :)
Bu sıralar çok kullanmasam da kışa çok yakıştırıyorum.
The balm committed likit mat rujlara çok taktığım bir dönemde almış ve dudaklarımı
çok kuruttuğu için pek kullanmamıştım. Bu sıralar makyajlarımda elim hep bu ruja gidiyor.
Dudaklarımı çok iyi nemlendirip kullanıyorum.
Rival de Loop 57 numara blogda yazısı olmayan tek ruj, kesinlikle denemeniz gereken
bir ton, gül kurusu ancak çok doğal duruşu var. Mat ve kalıcı. 
Golden rose likit mat ruj 05  ince dudaklarıma sürmesi çok zor olsa da rengini çok seviyorum.

Sizin en sevdiğiniz rujlar hangileri, yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

2 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.