Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2016 Cuma

Fondötenlerim | Yorumlarım

Merhaba!
Uzun zamandır şöyle toplu bir inceleme yazısı yazmıyordum.
Herkesin en büyük derdi olan "fondöten" sorunsalından konuşalım, elimde olan ürünleri
inceleyelim. Sizlere de bir fikir olur.
Fondötenlerim
İlk olarak Mac studio fix incelemesi yapalım;
Hangi akla hizmet NW20 rengini aldım acaba! 2 sene önce pek de fikrim olmadan gaza
gelip aldığım bir fondöten. Hatta şuradan yazısını okuyabilirsiniz. 
Fondötenle ilgili düşüncelerim halen değişmedi, yapısı kalın, kullanmadan önce
cildi mutlaka çok iyi nemlendirmek gerek, gece makyajı için ideal, günlük makyajda
ağır yapısıyla sizi zorlar, kokusu berbat, kapatıcılığı çok iyi.
Mac fondötenler pembe alt tonlu ve sarı alt tonlu olmak üzere ikiye ayrılıyor.
NW pembe, NC sarı alt ton. Ben NW20 alarak Rihanna kıvamında dolaşıyormuşum
resmen, şimdi asla kullanamıyorum, rengi aşırı koyu geliyor. 
Tabii bunun için bir çözümüm var, açık renk fondötenlerle karıştırarak kullanıyorum.
Rengini açmış oluyorum. 

Bourjois Healthy Mix; İlk aldığım, halen bitiremediğim, yapısını çok sevdiğim ancak
renginin koyu gelmesinden dolayı kullanamadığım bir fondöten.
Ezbere netten aldığım için tabii ki rengini becerememişim.
Aslında rengi koyu gelse de ciltle bütünleşiyor bir süre sonra, ancak şu an çok açık
tenli olduğum için bir başka açık renkli fondötenle karıştırmadan asla kullanamıyorum.
Sarı alttonlu ve orta kapatıcılık sağlayan, cildi sağlıklı gösteren bir fondöten.

Rimmel insta flawless; Bir etkinlikte hediye edilen renkli makyaj bazı olarak geçen ancak
tek başına da kullanabilecek bir ürün. Yine ve yine renk bana koyu geldi.
Cildi eşitliyor, aydınlık görüntü veriyor, yapısı ince, yağlı ciltlerde parlama yapıyor.
Parfüm kokusundan  dolayı elim pek gitmiyor. 
Makyaj bazı olarak kullanmadığım için "baz" görevini ne derece yerine getiriyor bilemiyorum.
Aslında ben de olan renk en açık renk ancak o kadar açık tenliyim ki yine koyu geliyor.

Rimmel Wake Me Up ; Pembelerin pembesi alt tonu ile benim bir zamanlar favori
fondötenimdi.Hala daha da severim ancak gönlümde başka bir birinci var!
Günlük kullanıma uygun, hafif yapısıyla çok kullandım hatta bitmek üzere.
Bu fondöteni seven çok seviyor, sevmeyen hiç sevmiyor.
Sevilmemesinin en önemli nedeni içerisinde olan ufak ışıltılar olması.
Mat fondöten seviyorsanız sakın almayın, çünkü sevmezsiniz, ışıltılar "ben buradayım" demese de
hoşlanmayanlar olabilir.

Revlon Colorstay ; En sevdiğimi yazmak nasıl güzel bir haz. Bugüne kadar pek çok
fondöten ve BB krem denedim ancak en memnun kaldığım Revlon Colorstay oldu.
Sanırım cildimi ve tonumu daha iyi tanımam en iyi fondöteni seçmemi kolaylaştırdı.
Bakalım fondötenlerim içinde sevdiğim colorstay özelliklerine, Revlon markasında
sarı ve pembe ton ayrılan fondötenler yağlı ve kuru ciltler için de ikiye ayrılmış.
Bu ayrıntılar pek çok markada olmayan bir özellik. Bu nedenle Revlon markasına
yaklaşımım pozitif.  Sarı alt tonlu, kuru karma cildime uygun özelliğiyle sürekli
kullandığım, gün içerisinde parlama yapmayan, kapatıcılığı benim cildim için tam
olan bir fondöten. Tek kusuru çok çabuk sabitlenmesi. Kullanmadan önce nemlendirme
yapmak şart. 

Loreal CC krem ; İlk CC kremim, bitmek üzere, rengi bir tık koyu gelse de bitirme
projesi yaptım, bitene kadar kullanacağım. Günlük hemen acil bir yere gideceksem
bunu kullanıyorum. Ağırlık yapmaması ve cildi eşitlemesi güzel.

Fondötenlerim

Fondöten seçerken genelde blog yorumlarına bakıyorum ancak  sonuç pek istediğim
gibi olmuyor. Bazı ürünler sizde iyi olsa bana olmuyor, aynı şekilde bana iyi olan sizde iyi olmuyor.
O nedenle, cildinizi iyi tanıyıp ona göre bir fondöten seçmelisiniz.
Alt tonunuz sarı mı, pembe mi? Mağaza ışıkları da sizi yanıltabilir, o nedenle gün ışığında
deneyip almanızı öneriyorum, aksi takdirde eve geldiğinizde açık/koyu gelebilir.
En iyi tonu yüzümüzün bittiği boynumuzun başladığı yerde deneyebilirsiniz.
Kola ve bileğe denemek kolay gelse tonlar sizi yanıltabilir.
Daha önce kullandığım ve bitirdiğim ürünler de oldu, tecrübelerim, yorumlarım, önerilerim
bunlar arkadaşlar. Umarım bir fikir sahibi olursunuz. Sizin favori fondöteniniz nedir?
Yorumlarınızı bekliyorum!


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
instagram/aycanhayatadair
facobook/aycanhayatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

3 yorum:

  1. Bir arada birden fazla ürün tanıtımları iyi oluyor. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumayı sevdiğim için yazmak istedim, teşekkürler ♥

      Sil
  2. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizi de bloguma beklerim http://www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.