Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Aralık 2016 Pazartesi

Şişe Boyama | Kendin Yap

Merhaba!
Yeni yılda sın dakika hediyesi hazırlamak isteyenler elime mum diksin.
Şişeleri değerlendirdiğim bu çalışmada çok tatlı kardan adam ailesi yapacağız.
Malzemeler;
Şişe
Cam boyası ve pon pon fırça
Su bazlı vernik
Sim

Şişe Boyama
İlk olarak cam boyası ve pon pon fırça ile şişeyi boyuyorum.

Şişe Boyama
2 kat boya attıktan sonra, kurşun kalemle burnu çiziyorum, kağıttan kestiğim yuvarlakların etrafını
da kalemle çizip gözleri ve ağzı belirliyorum. 

Şişe Boyama
Siyah boyayla gözleri, turuncu ile burnu boyuyorum.
Son olarak su bazlı vernik atıyorum ve şişe boyama işlemim bitiyor.
Şişe Boyama
Kardan adam ailesi hazır. 
Unutmadan şapka ve atkıları annem ördü :) 

Videosunu izlemek isterseniz;

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


8 yorum:

  1. Ne kadar beceriklisiniz.Çok beğendim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bişiler yapmaya çalışıyorum

      Sil
  2. ne de güzel olmuş ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunuzu yeni keşfettim bana da beklerim..:)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirinler, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ellerinize sağlık. Ne kadar da harika şeyler yaratıyorsunuz. Çok hoşuma gittiler.
    Kolaylıklar ve başarılar dilerim size.
    Hoşça kalın.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.