Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ocak 2017 Pazartesi

Elele Dergi | Her Kadın Kendinden Bir Şey Bulacak

Merhaba!
İnternette gezinmeyi, farklı siteler keşfetmeyi sevenler toplansın yamacıma, size güzel bir haberim var. Biz kadınlar modayı, trendleri takip etmeye bayılırız. 
Teknolojiden, güzelliğe, dekorasyondan, ilişkilere kadar pek çok farklı konuda okuyucuya
ulaşan Elele dergisinin sitesini ben yeni  keşfettim şimdi sıra sizlerde.
Türkiyen'nin en köklü kadın dergilerinden olan Elele zengin içeriğiyle biz bloggerların da yakın dostu
Şimdi size soğuk kış günlerinde yapılması farz olan bir şeyi söyleyeceğim.
İşten geldiniz,trafik, soğuk, iş stresi derken kafanız bir dünya, kendinize 
zaman ayırmak ne mümkün! İşte tam böyle anlarda yapılması gereken tek şey vardır.
Kocaman ama cidden kocaman güzel bir kahve, polar batteniye ve laptop üçlüsü ile
koltuğa güzelce yayılıyorsunuz. Ohhh miss...
Buraya kadar her şey tamam değil mi? Talimatlarıma uyanlar bundan sonra
yapılacaklar listesini uygulayabilir. En yeni trendleri, astroloji, sağlık, yemek kategorilerinde gezinmek, gündemi takip etmek için Elele sitesini açıyoruz ve zengin içerikle kahvemizin tadını çıkarıyoruz. 
Bir internet sitesinde aradığım en önemli özellik sade tasarım ve kolay okunabilmesi.
Elele internet sitesi bu özelliğiyle de gönlümüzü fetih ediyor.
Okumayı sevdiğimiz yazarlar da her ay bizlere eşlik ediyor.
Kürşat Başar, Yonca Tokbaş, Pucca, Oben Budak yazılarını kahvemiz ve sıcacık batteniyemiz
eşliğinde okuyoruz. 
Eğer bilgisayarla kim uğraşacak Aycan diyorsanız Appstore veya Googleplay'den 
aplikasyonu indirerek Elele derginin keyfini çıkarabilirsiniz.
Bu arada La La Land izleyen var mı? Tek izlemeyen benim sanırım :(
13 dalda Oscar adaylığıyla ses getiren bir film oldu, izleyenlerin yorumlarını bekliyorum.
Evet sevgili okuyucular Aycan'ın tavsiyesine uyacakları yorumlara alayım :)
İnanın bana benim tavsiyelerim size iyi gelecek.
Şimdi o kadar konuştun şu siteye nasıl ulaşacağız diyorsanız
buradan ulaşabilirsiniz. Sizlere keyifli günler diliyorum. ♥ 
Yorumlarınızı bekliyorum!




4 yorum:

  1. ben de çok seviyorum elele'nin internet sitesini

    YanıtlaSil
  2. İnternetten dergi okumak o zevki verir mi bilemedin şimdi 🤔 La la land ı izlemeyi bırak ismini bu hafta öğrendim ben 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tabii derginin sayfalarını çevirmek gibi olmaz Siri :) Ben de izlemedim

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.