Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ocak 2017 Pazartesi

Ahşap Boyama Tepsi

Merhaba!
Yenileme çalışmalarına devam ediyoruz. 
Annemin atmayı kafaya koyduğu kahvaltı tepsisini yenilemek için fırçamı hazırladım ve
ortaya böyle bir çalışma çıktı. 
Ahşap Boyama Tepsi
İlk olarak tepsiyi iyice zımparaladım.
Nemli bezle tozunu sildikten sonra boyamaya başladım. 3 kat boyadım ve istediğim sonucu aldım.

Ahşap Boyama Tepsi
Stencil kalıplarıyla oluşturduğum yazıyı, kahve fincanını ve çekirdekleri boyamaya başladım.
Harflerin içini fırça ile boyamak zor oldu o nedenle kalemle doldurdum.
Edding 1255 numaralı kalemle.

Ahşap Boyama Tepsi
Kahve çekirdeklerini ve kahve fincanını fırçayla boyadım, çünkü kahverengi tonlarını kullanmak
istedim. Son olarak su bazlı vernik ile vernikledim. 2 kat su bazlı vernik attım.

Ahşap Boyama Tepsi
Ortaya böyle bir kahve tepsisi çıktı. Nasıl olmuş, beğendiniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum ♥ 


Aycan'cığım bu yazılandan bir şey anlamadık, videosu yok mu diyenlere "tabii ki videosu var"
İyi seyirler ♥ 

Hazır izlerken diğer videolarımı izlemeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın!
Sevgiler! 

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair



5 yorum:

  1. çok güzel olmuş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çok severim böyle çalışmaları,
    sayfanızı yeni keşfettim, takipteyim,
    bende beklerim..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.