Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ocak 2017 Pazar

Mecrea | Stiletto ile Tarz Benim

Merhaba!
Biraz modadan konuşmaya ne dersiniz?
Ne yalan söyleyeyim modayı  çok yakından takip etmem, "çok" moda olan şeyleri tercih etmem,
hatta her şeyin modası geçtikten sonra alırım :) Böyle kötü bir huyum var!
Ancak iş ayakkabı ve çantaya gelince işler değişiyor!
Özellikle ayakkabı stili yansıtan ve şıklık ile rüküşlük arasında ince çizgide 
tarafınızı belirleyen yegane aksesuarımız oluyor.
Günlük hayatta rahat ve düz ayakkabılar, botlar tercih etsem de stiletto şıklığın ve tarzın
vazgeçilmezi diye düşünüyorum, jean pantolonlarla , abiye ile kombin yapabileceğimiz
olmazda olmaz ayakkabıdır kendisi ♥ 
Her kadının dolabında siyah bir elbise olmalıdır kuralının ayakkabıda karşılığı,
"her kadının dolabında ten rengi bir stiletto olmalıdır." 
Fotoğrafta gördüğünüz ayakkabıdan bende de var, bacak boyum kısa olduğu için elbiselerle, jeanlarle kombin
yaptığım zaman hem bacak boyumu kesmiyor, hem de zarif bir duruş sağlıyor.
Mecrea.com'da birbirinden güzel ayakkabı çeşitleri buldum kızlar, hem de kapıda
ödeme seçeneği var, 100 tl ve üzeri alışverişlerde ücretsi kargo olduğu gibi
birçok ayakkabıda indirim mevcut. 
Bunlara bayıldım, çok tatlılar ya! Stilettolar feminen tarzda olmasına rağmen 
bu pon ponlar çok şeker olmamış mı :) Farklı tarzlar, farklı kombinler yapmak
için tatlış stilettolar. 
Topuklu stiletto candır ancak uzun süre yürümek biraz zorlayıcı olabiliyor kabul edelim.
Gündelik giyebileceğimiz, özellikle toplu taşıma kullananlar için veli nimet olan bu topuklar
kurtarıcımız, hem rahat hem şık. Ben nude tonlarını çok sevdiğim için beğendiklerim
siyah ve nude oldu ancak sizler rengarenk stilettolarla farklı kombinler yapabilirsiniz.
Bu modeli de çok beğendim, özellikle beyaz gömlek ve jean ile çok şık duracağını düşünüyorum.
Evet blogcanlar, benim klasik, modası geçmeyen stilettolar hakkında görüşlerim bu şekilde.
Sizlerin en çok tercih ayakkabı modeli nedir?
Neleri seversiniz, sevmezsiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
instagram/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.