Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Aralık 2016 Cuma

Gosh Primer Refresh İlluminating Eye Roll- on

Merhaba!
Gosh markası Gratis'e geldiğinde çok fazla dikkatimi çekmemişti.
Merak uyandıran bir marka değildi benim için, ancak bazı ürünleri bloggerlar tarafından
çok beğenilince ben de denemek için ihtiyacımda olan bir ürün olan Primer refresh  illuminating
 eye roll- on. Peki nedir bu ürünün özelliği, ne için kullanılır?
Gosh Primer Refresh İlluminating Eye Roll- on
 15 ml olan ürünün kullanım yeri göz altları. Göz altı kapatıcısını sürmeden evvel "primer" yani
"nemlendirici baz" olarak kullanıyorum. Göz altı kapatıcısının çizgilere dolmasını ve göz altının nemlenmesini sağlıyor. 
Gosh Primer Refresh İlluminating Eye Roll- on
Kapağını açınca karşımıza üçlü top çıkıyor, bu topların arasından kremsi yapı geliyor, soğuk toplar
göz altlarında olan şişliği azda olsa alıp nemlendiriyor. Kremi elimle yedirince 5 dk. sonra
göz altı kapatıcımı uyguluyorum. Ürünün performasına geçecek olursak;
- Benim gibi göz altlarınız kuruysa elinizin altında olan pratik bir ürün, soğuk toplar masaj yapıp
şişliği az da olsa indiriyor.
- Göz altı kapatıcısının ömürünü uzatıyor mu? Bana göre en fazla bir saat uzatıyor. 
Maalesef benim göz altlarım kırışık o nedenle çok verim alamadım, çok verimden kastım
hiç çizgilere dolmaması. Tabii bunda göz altı kapatıcısının da önemi çok büyük
Daha kalın yapılı ve kalıcı kapatıcılarda ömrü daha uzun. 
Mesela altta fotoğrafta Rimmel wake me up kapatıcı uyguladım, altına da Gosh Primer Refresh İlluminating Eye Roll- on var. Bir kaç saat sonra yine çizgilerde dolma sorunu.
Ancak bu çizgilere dolma sorununu minimuma indirdiğini de yazmadan geçmek istemem.
Artık alışkanlık oldu, sürekli elimde, makyaja başlamadan göz altlarımı nemlendiriyorum.
Mucize yaratmayan, ancak kullanışlı bir ürün, indirimde şans verebilirsiniz.

Yorumlarınızı bekliyorum!


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. benimde göz altlarım kuru, dediğin gibi indirim döneminde denenmeli... paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Maalesef kuru göz altlarında kapatıcılar pul pul duruyor, o nedenle nem şart

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.