Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Kasım 2016 Salı

Otacı Naturway Şampuan

Merhaba!
Saçlarım ve ben konulu bir yazı ile yeni bir post yazmak üzere bilgisayar
başında yerimi almış bulunmaktayım. Uzun zaman önce kullandığım Otacı şampuandan
bahsetmek istiyorum.
Ürünün vaatleri;
- Tüm saç tipleri için uygundur.
- Seboreik- dermatit saç dökülmelerinde kullanılabilir.
- Boyar madde, sentetik esans, silikon içermez.
- Saç derisini besler, canlandırır onarır, saç uzamasını hızlandırır.
Şimdi gelelim benim yorumlarıma; 
- Annem ve ben kullandığımız süre boyunca kokusuna bir türlü alışamadık.
Çok değişik bir kokusu, bal desem bal değil, ıhlamur desem ıhlamur değil.
Hatta Ceylin geldiğinde onu yıkadım, "halaaaa bu nasıl bişi, ne kokuyor" diye hiç
memnun olmayan bir ses tonuyla bana çıkıştı. Yani arkadaşlar kokusunu beğenmedik.
- Saçların dökülmesine de herhangi bir etkisini göremedim.
- Saçları canlandırır vaadini yerine getirdiğini düşünmüyorum, hatta sertleştirdi diyebilirim.
- Bitkisel şampuanlar pek köpürmez ama bu şampuan köpürüyor. Market şampuanları gibi
çok fazla olmasa da köpürüyor.
- Her şampuan yorumunda belirtiyorum ancak tekralamakta fayda var, kişiye göre değişebiliyor
şampuanlar o nedenle bu ürünü kendi deneyimelerime göre yazıyorum.
- Aslında Otacı ürünlerini severim, hele bir el kremi var ki ona bayılıyorum ancak Otacı naturway
olmamış, üzgünüm Otacı. 

 Sizler bu şampuanı kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. kullanmadığım bir üründü, ama sayende de olumlu yaklaşmayacağım artık.... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değişiyor ancak bir kaç arkadaşım da memnun kalmamış.

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.