Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2016 Perşembe

Vichy Temizleyici Süt- Tonik

Merhaba!
Makyaj yapmak çok büyük keyif ancak silmek bazen ölümcül bir eyleme dönüşebiliyor.
En azından benim için, hele o gün yorgunsam eve gelip iki seksen uzanmak istiyorsam
eyvahlar olsun, o koltuktan kalkacağıma suratımı kesip atmak daha kolay geliyor, inanın bana.
Biliyorum ki pek çoğumuz için öyle, ne kadar zor gelse de o makyaj çıkacak.
Cildimiz temizlenecek, temizlenecek ama hangi ürünü kullanacağız?
Bu kadar yakındım size o zaman severek kullandığım ve  yazmak için sabırsızlandığım ürün olan Vichy 3'ü bir arada Purete Thermale temizleyici
sütten bahsetmek istiyorum. Yaklaşık olarak 10 gündür kullanıyorum ve makyajımı silmek
hiç bu kadar kolay ve pratik olmamıştı.
Vichy Temizleyici Süt- Tonik
Öncelikle ürünün vaatlerinden bahsedeyim;
- 3'ü bir arada olan ürünü temizleyici süt, göz makyajı temizleyicisi, tonik losyon olarak
kullanılabilir.
- Cildi tazeler, canlandırır, yumuşatır.
- Bakım tamamlayıcı özelliğe sahiptir.
- Lens kullananlar için uygundur.
- İçerisinde Vichy termal suyu içerir, ferahlatıcı, güçlendirici, yatıştırıcı etkisi vardır.
- Yüz ve göz kullanımına uygundur.
Tüm vaatleri yerine getiren nadir ürünlerden diyebilirim.
Vichy Temizleyici Süt- Tonik
Özellikle göz makyaj temizleyicisi benim için çok önemli, gözlerim çok hassas her temizleyiciyi kullanamıyorum. Ancak Vichy 3in 1 Purete Thermale çok severek kullanıyorum.
- Gözleri benim gibi hassas olanların seveceği bir temizleyici, yakmıyor.
- Makyajı kolayca temizliyor. Pamuğa az miktar döküp beş on saniye gözümün üstünde bekletiyorum ve makyajdan eser kalmamış.
- Sadece göz makyajımı temizlemekle kalmıyorum, aslında tek başına da cilt makyajını çıkarmakta kullanılabileceği yazıyor ancak ben cildimi  temizleyici jelle yıkadıktan sonra tonik  olarak kullanıyorum ve makyaj kalıntılarını temizliyorum.
- Makyajımı temizledikten sonra illa ki bir kuruluk  gerginlik oluyor ancak bu ürün cildimi yatıştırıyor ve yumuşatıyor. Vaatlerini tam anlamıyla yerine getiriyor.
- Yapış yapış bir his yok, benim için en önemli konu, kim yapış yapış bir cilt ister ki?
-  Bir de yazmadan geçmeyeyim, gözlerimin hassas olduğundan bahsetmiştim, genellikle
göz makyajı temizleyicileri gözümde "bulanıklık" bırakır. Bu üründe dünyayı gayet net gördüm diyebilirim.
- Kokusu çok güzel. 200 ml olan ürün oldukça bereketli.
 Eğer benim gibi kuru bir cildiniz varsa seveceğinizi düşünüyorum, kış aylarında daha da kuruyan cildimize nem ve canlandırıcı bir temizleyici şart :)

Ürünün içeriğini incelemek ve hazır indirimdeyken şans vermek isteyebilirsiniz.


8 yorum:

  1. fiyatı fena değilmiş pratik de bir ürün evdeyken uzun uzadıya makyaj çıkartmayı seviyorum ama tatil için düşünülebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pratik bir ürün canım, özellikle kuru ciltler sevecektir

      Sil
  2. Vichy ürünlerini ben de genel olarak beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ilk defa kullandım ve sevdim, elimde olan diğer ürünleri de kullanmak için sabırsızlanıyorum

      Sil
  3. kuru ciltlere uygun olduğundan bende deneyebilirim, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.