Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Kasım 2016 Pazartesi

Mobilya Boyama

Merhaba!
Evet arkadaşlar yeni bir yenileme çalışması ile karşınızdayım!
Annemin tüm ısrarları sonucu eski dolabı boyadım. 
Dolabın eski ve ayrık yerlerini tamirler işe başladım, mobilya tamir macunu ile başladım.
Tüm tamiri yaptıktan sonra başladım boyamaya.

Kulpları ise beyaz cam boyası ile boyadıktan sonra peçete dekupaj tutkalı ile
peçete yapıştırdım ve üzerine su bazlı vernik attım.

Boyama işlemi bayağı uzun sürdü arkadaşlar, zımparalamadan direk boyadım.
Aslında mobilya boyamada en önemli işlem zımpara ancak bana zor geldiği
için atladım. Sizler yenileme yapacaksanız mobilyanızın cinsine ve yapısına göre çalışın.
Boyada sıyrılma vs. olmasın. Emeğinize yazık olmasın.
Boya yoğun bir boya ancak kapatıcılığı az, sulandırmadan boyadım.
Yaklaşık 6 kat boyadım arkadaşlar.
İlk katları kıl, diğer katları rulo fırçayla üzerinden geçtim.
Son olarak vernik en önemli kısım.
Ben bal mumu vernik kullandım ancak beyaz boyada sararma yapıyor, diğer çalışmalarımda söylemiştim. Boya su bazlı olduğu için sentetik vernik bal mumundan daha da sarartıyor.
Sprey vernik kullanamıyorum, çünkü videoda sprey vernikle çalışmak çok zor.
Zaten elim çok alışkın olmadığı için cesaret edemiyorum.
En iyi ve kolay bal mumu kullanıyorum, gayet güzel koruyor boyayı ancak sararma olayı en kötü yanı. Bir de tüm bunlarla uğraşmak istemiyorum kolay yolu yok mu diyenlere önerim var.
Annie Solain Chalk Paint kullanabillisiniz.
Her türlü mobilyaya uygulayabiliyorsunuz. Verniği de yanında alıyorsunuz.
Bu boya da aklınızda olsun.


Ve son hali, odamda kullanıyorum.

Videosunu izlemek isteyenler buyursun;
Youtube kanalım ve daha fazla video için tıklayın
diğer çalışmalarımı izlemek isteyenler ise buradan buyursun

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.