Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Kasım 2016 Perşembe

Essence Lash and Brow Mascara

Merhaba!
Sizin de uzun kaşlarınız var mı?
Mesela benim kaşlarım saç gibi, uzadıkça uzuyor, ne şeklini beğeniyorum ne de kalınlığını.
Tüm şikayetlerime rağmen bir türlü kuaförümü değiştirmeme ne demeli peki?
Bişi deme Aycan, lütfen kes ve yazını yazmaya devam et.
Essence Kaş Maskarası
Kaşlar dedik, uzun kaşlar dedik, eeee ne yapacağız bu kaşları hale yola sokmak için?
Kaşlarımı kaş fırçasıyla güzelce taradık, kaş farıyla boşlukları doldurduk.
Sıra geldi sabitlemeye, şeffaf bir maskarayla sabitleme işlemini yapıyoruz.
Şahsen makyajda atlamadığım tek nokta kaşımın boşluklarını doldurmak ve sabitlemek.
Kozmetik piyasasında pek çok şeffaf maskara var bunlardan biri de Essence markasına
ait, kullanıp bitirdiğim bu ürünün artıları ve eksilerine bakalım;
Essence Kaş Maskarası
- Şeffaf  ambalaja sahip Essence kaş maskarası maalesef bir süre sonra fotoğtafta olduğu
gibi kahveye dönüyor, bunun sebebi kaşları sabitlerken kaş farının etkisi.
Bu kötü görüntüden dolayı eksi puan alıyor.
- Eksi yanlarından biri fırçaya fazla ürün gelmesi, kenara sıyırmanız gerek fazla ürünü.
- Kaşları çok sertleştirmeden sabitlemesi güzel ancak benim gibi zapt edilmesi
zor kaşlar için yeterli olmayabilir.
- Yapısı ıslak o nedenle bir kaç dakika beklemek gerek. Sabırsızsanız diğer markalara
bakın derim. 
Essence Kaş Maskarası
Essence markası Gratis mağazalarından çekildiği için Eve mağazalarından  temin edebilirsiniz.
9 ml olan ürünü oldukça uzun süre kullandım, bereketli diyebiliriz.
Uzun zaman önce aldığım için tam fiyatını hatırlamıyorum ancak 10 tl diye aklımda kalmış.

Sizler bu ürünü kullandınız mı?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

1 yorum:

  1. Blog hayatınızda başarılar blogunuzu takipe aldım saygılarla :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.