Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Kasım 2016 Çarşamba

Real Techniques Stippling Brush

Merhaba!
Makyaj fırçaları yazı dizime devam ediyorum, sıradaki fırçamız stippling brush.
Türkiye'de satışta olmadan evvel Amazon'dan almıştım, hey gidi günler...
Şimdi her yer RT fırça oldu, seri üzerine seri çıktı.
Aslında neden bu fırçayı aldım hiç biliyorken, kullanmaya başlayınca neden aldığımı anladım.

Real Techniques Stippling Brush
Dual- Fiber kıllara sahip bu fırçayı pek çok arkadaşım fondöten ve toz allık uygulamasında
kullanıyorken ben sadece krem allıklarda kullanıyorum.
Renklendirici sıvı ürünlerde de kullanıyorum ve çok güzel bir sonuç alıyorum
Mesela buradaki ürün için kullanıyorum tıklayın!
Ürün emme gibi eksisi yok gayet güzel dağıtıyor krem allıkları.
Tüm RT fırçaları gibi sapı ergonomik. Kullanımı ve taşıması kolay.
Real Techniques Stippling Brush
Sentetik kıllara sahip olan fırçanın temizliği de çok pratik, sıvı sabunla yıkıyorum ve hemen
kuruyor.   Fondöten uygulamasında kullanmadığım için yorum yapamıyorum ancak siz
kullanıyorsanız yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.