Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Kasım 2016 Cuma

Real Techniques Expert Face Brush

Milattan önce aldığım real techniques fırçalarının inceleme yazılarını sonunda yazıyorum.
 Her marka kendi makyaj fırçasını piyasaya sürerek alternatifler çıkardı, çıkmadık
koleksiyon fırçası kalmadı. Diğer RT fırça incelemeri için şuraya ve buraya tıklayın!
Real Techniques Expert Face Brush
Expert face brush tek olarak satışta olan bir fondöten fırçası.
Sık kıllarıyla fondöteni ve BB kremleri güzel dağıtıyor. 
Ancak çabuk sabitlenen fondötenlerde iyi sonuç alamıyorum, bu fırçadan değil fondötenin
yapısından kaynaklı bir durum. Su bazlı fondötenlerde pratik ve doğal bir sonuç alabilirsiniz.
Kılları sentetik. 
Eksi yanı ise sürekli artan fiyatı ve ürünü fazlaca emmesi, bu da ürün israfı demek :(
Real Techniques Expert Face Brush
RT fırçalarının tasarımlarını seviyorum, ucunda olan lastik fırçanın masadan kayıp düşmesini
engelliyor. Fondöten fırçalarını sık sık yıkamamız gerekiyor, kılların içinde olan bakteriler
cildimizde sivilce yapabilir. Sık kıllı bir fırça olduğu için yıkaması da biraz zor
oluyor. Sıvı sabunla Watson's'ın yüz temizleme pediyle yıkıyorum.

2 yorum:

  1. fondötenimi süngerle dağıtıyorum fırçayla hiç denemedim açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süngeri ıslatmak zor geldiği zaman fırçayla uyguluyorum

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.