Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Kasım 2016 Cuma

Jane İredale Ürün İncelemeri ve Plaza Eczanesi

Merhaba!
Salı günü Plaza eczanesinin tatlı sahibesi Esra hanım beni 
Jane Iredale ürün tanıtım etkinliğine davet etti. Jane Iredale ürünlerinden bahsedecek olursak;
-  1994 yılında kurulmuş mineral makyaj ürünleriyle kozmetik piyasasında yerini almıştır.
- Kimyasal ürünlerden arındırılmış makyaj malzemeleri ile cilde dost ürünler üreten marka
FD&C boyalar, parfüm, talk, paraben, sentetik koku, pthalates içermemektedir.
- Ürünler konsantredir, tam kapatıcılık sağlar.
- Ürünler cildin nefes almasına mani olmaz, cilt üzerinde koruyucu bariyer oluşturur.
Ürünleri görünce hemen incelemeye ve karıştırmaya başladım.
İlk dikkatimi çeken makyaj sabitleme, cildi yatıştırıcı etkisi olan sprey.
Makyajın üzerine ve altına baz olarak kullanılıp mineral makyajın kalıcılığını arttırıcı etkisi varmış.
Kokusu çok güzel. 
Diğer bir ürün ise kirpik ve kaş besleyici baz. Tek başına kaş ve kirpikleri beslediği gibi rimeli
sürmeden evvel baz olarak kullanılabilen pure lash conditioner.
gold dust
24 karat altın toz içeren farlar.
İnanılmaz bir ışıltı veriyor, Bayıldım. Göz pınarlarına ışıltı vermek veya vücut için de
kullanılabilir. Abiye kıyafetlerde omuzlara hafif bir dokunuş çok şık bir görüntü oluşturacaktır.
Bak bu harika blogunun sahibi Buket'de etkinliğe katılan blogger arkadaşım.
Kendisine çok güzel bir makyaj yapıldı.
 Her ne kadar ağır bir makyaj dese de inanılmaz yakıştı.
Özellikle göz makyajında bu tekniği denemelisin Buket. 
Göz pınarlarına altın toz içeren far kullanıldı ve ışıl ışıl bir görüntüye sahip oldu :)
Ben de Jane iredale meşhur BB kremini uygulamak istedim.
Sağ olsun ekip çok ilgiliydi, Sevil hanım BB kremi Duo fiber bir fırçayla uygulamanın
doğru olacağını, çünkü yoğun bir ürün olduğu için elle homojen bir dağıtım olmayacağını
söyledi. Elime renk için bir damla aldığımda da gördüm ki inanılmaz kapatıcı bir ürün.
Cildimde de uygulandığı zaman ağırlık yapmaması ve canlı durması beni benden aldı.
Bir BB kremden beklenmeyecek derecede iyi performansı var.
Elimde olan fondötenler bitince ilk alacağım BB krem.

Bu etkinlik için Esra hanıma, Gökçen hanıma, Sevil ve Mine hanıma çok teşekkür ediyorum.




2 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir markadır jane iredale bir çok ürününü severek kullanıyorum şu an

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.