Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2016 Perşembe

Mutfak dolabı boyama

Merhaba!
İnstagram dm mesajlarıyla doldu taştı, elimden geldiği kadar bildiğim konularda yardımcı olmaya
çalışıyorum ancak hepsine yetişemiyorum maalesef :( 
Şimdi de yine çok fazla sorulan "mutfak dolaplarını yenilemek istiyorum hangi boyayı kullanmalıyım" sorusuna verilecek bir cevap buldum.
Uygulamayı ben  yapmadım ancak yine de paylaşmak istedim.
Umarım sizlere de faydası olur.

Ceylin'in annesi mutfak dolaplarını ne zamandır boyamak istiyordu, bana da sordular çok kez
ancak zor olur, olmaz falan derken kendisi boyacıdan Polisa x1 su bazlı panel kapı boyası almış ve
boyamış. 


Mutfak dolabı boyama
İlk olarak rulo fırçayla boyamış daha sonra kenarları köşe fırçasıyla geçmiş.

Mutfak dolabı boyama

Mutfak dolabı boyama



Mutfak dolabı boyama

Mutfak dolabı boyama

Mutfak dolabı boyama
Vernik atmamış , boyacı verniğe gerek yok demiş, yaklaşık 1 ay falan oldu
boyayalı ama herhangi bir kabarma olmamış. 
Dolapların kulplarını da değiştirmiş ve ortaya böyle bir çalışma çıkmış.

Eğer sizlerde mutfak dolaplarınızdan sıkıldıysanız ve yeniden yaptırmaya bütçeniz yetmiyorsa
bu şekilde yenilemeyi deneyebilirsiniz.


Yorumlarınızı bekliyorum.
Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair


Sandalye yenileme çalışmam için tıklayın!


http://www.aycanhayatadair.com/2016/10/eski-sandalye-nasl-boyanr.html


Komodin boyama çalışmam için tıklayın!



2 yorum:

  1. Profesyonel biri boyamış gibi olmuş :) Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Cidden cok güzel olmus! Bende mutfak dolaplarimi yillar önce beyaza boyamistim, tonca is olmustu ve basladiktan sonra bitirmeye mecbur kalmistim, cok yorulmustum, ama hala keyfini sürüyorum ve iyiki yapmisim diyorum, tüm mutfagin havasini degistiriyor dogru renkler!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.