Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Kasım 2016 Çarşamba

Flormar Dudak Kalemi 201

Merhaba! 😊
Nude rujlara uygun dudak kalemi arayışında olduğum bir alışveriş 
zamanı Gratis'de satış danışmanın tavsiyesiyle almış olduğum Flormar dudak kalemini
gelin birlikte inceleyelim.
Flormar Dudak Kalemi 201
Flormar  dudak kalemini ilk defa kullanıyorum.
Daha önce Emily markasının dudak kalemlerini kullanmış ve çok memnun kalmıştım.
Pek çok kişi Flormar'ın yapısından ve duruşundan memnun, peki ya ben?
- Pek çok kalemde olduğu gibi dudaklarınızı nemlendirmeniz gerekiyor kullanmadan önce.
- Yapısı Emily kalemlere göre daha sert, biraz daha kayan ve yumuşak sürümlü olsa daha
iyi olabilirmiş, benim dudaklarım zaten kuru o nedenle sürmekte zorlanıyorum.
- Genelde dudak kalemini dudak çerçevesini oluşturmak için kullansam da rujun kalıcılığını
arttırmak için dudakların ortasında da sürdüğüm oluyor ama dediğim gibi sert yapısından dolayı
bu pek mümkün olmuyor.
- Kalıcılığı ise orta seviyede.
Flormar Dudak Kalemi 201
Karşıdan çok açık bir renk gibi görünsede dudakta öyle durmuyor.
Nude rujlarla uyumlu.

Flormar Dudak Kalemi 201
Ben Emily dudak kalemlerinin performanslarını daha çok beğendim.
Bu kalemin yapısı bana  biraz sert geldi.
Sizler bu ürünü kullandınız mı? Memnun kaldınız mı?

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

💗😍💄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.