Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Kasım 2016 Salı

Sleek Matte Me Birthday Suit RUJ

Merhaba!
Likit mat ruj denemelerime devam ediyorum, Sleek markasının pek çok ürününü merak eden biri olarak ilk olarak likit mat rujuna şans vermek istedim.
Sleek Matte Me Birthday Suit
Ürünün şık ambalajını sevdim.

Sleek Matte Me Birthday Suit
Çok güzel bir renk olduğunu ve bu sıralar sürekli bu ruju kullandığımı söylemeliyim.
- Tüm likit mat rujlar gibi sürmeden önce dudakları nemlendirmek gerekiyor.
- Bonus bir renk, her renk göz makyajıyla kullanılabilir.
- Bugüne kadar kullandığım likit mat rujların içinde en yumuşak sürümlü olanı.
- Kalıcılığı iyi, iki saatten sonra pul pul olma sorun maalesef bu rujda da var.
Sleek Matte Me Birthday Suit
- En sevmediğim yanı oldukça uzun olan stopperi.
- Sleek markasını Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz.
- Sık sık indirime giriyor Sleek markası o nedenle indirimi bekleyin derim.
Yakında yeni yıl ve 14 Şubat geliyor değerlendirilebilir.
Sleek Matte Me Birthday Suit
Siz bu ruju kullandınız mı?
Matte me rujlardan hangi rengi tavsiye edersiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum! 👯

😍💄💗

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
instagram/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. gerçekten öükemmel bir rengi var, elimdekiler biraz azalınca ben de deneyeceğim =)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.