Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Kasım 2016 Pazartesi

Üç milyar yedi yüz elli milyon sen bu parayı sen ne yaptın?

Merhaba!
Evet sevgili okurlar, çok geç yazılmış bir hezeyan yazısı ile bilgisayar başında yerimi almış bulunmaktayım. Nereden başlasam, hangi tarafından tutsam bilemedim.
Annem ve olayları desem sanırım biraz ipucu vermiş olurum sizlere.
Hemen başlıyorum maceramıza.
Bu yaz sevgili annem televizyona sarmış bir şekilde dolanıp durdu.
Bilemiyorum orta yaş krizi sanırım, teknolojik aletlerle arası sadece on-off olan bir kadın
neden sürekli televizyonu değiştirelerim diye her gün söylenir.
Hayır yani izlediğimiz 20 tane kanal, Zuhal Topal'ı 127 ekran Led tv de izlesem ne olur,
izlemesem ne olur! Ama yok, kadın taktı, göremiyormuş, şöyle ayan beyan görecekmiş insanların suratlarını. 
Hay Allah! Derde bak!
sen üç milyar yedi yüz elli milyon
Bense sürekli; anneciğim ne gerek var televizyona, bak bilgisayarım çok eski önce bir bilgisayar alayım, sonra alırız tv vs. desem de annemin talipleri ve Hanife'yi izlemesi benim Youtube kariyerimden daha önemli (video edit için alacağım bilgisayarı) 
Gel zaman git zaman, televizyon muhabbeti evde dönerken bizim emekli tüplü SchaubLorenz marka
televizyonumuz bozuldu. Kadının kalbine göre verdi Allah, ya da gizli bir operasyonla bozdu annem
televizyonu, başka bir açıklaması yok çünkü. 
İyice ayaklandı bizimkisi, bir de bunu eltisi var. 
Sen bunlar bu teknoloji dehası iki elti, alıverişe çıkıp kıs kıs gülerek eve geldiler.
Şimdi ben anladım bir iş var ama ne?
Annem "yok bişi" dese de anladım, var bişi!  Dayanamadı  söyledi, "televizyon aldım yarın geliyor"
Ne??? Evet ekirüler Arçeliğe gitmişler biri televizyon almış, diğeri bulaşık makinesi.
Allah sizi ne etmesin! 
Ne diyelim artık olan olmuş, muhteşem ötesi 127 ekran Led televizyonumuz geldi.
Duvarımıza takıldı, ohhhhh ayan beyan görüyoruz milletin suratlarını, görmesem de olurdu
sivilce, kıl, tüy tüm ayrıntılar ekranda. 
Hatta şu anda Mahmut Tuncer izliyoruz! I'm sorry ne sorry eşliğinde yazıyorum bu yazıyı.
İnşallah sona kadar devam edebilirim bu Çin işkencesinde.
Televizyonumuza  kavuşmanın muhteşem hazzını yaşarken, eskiyen emekli SchaubLorenz  ne olacak?
Kapının önünde boynu bökük kaldı.
Aaaa... ayıp ediyorsunuz Hacer varken teknolojik aletler asla evde kalamaz, derhal eskiciye satılacak.
Ertesi gün öğle vakti video montajı yaparken telefonum çaldı;
"aycan hemen aşağıya in, kapıyı aç,
hemen hemen" ne oluyor dememe kalmadı, zaten konuşturmuyor beni
 "hemen hemen, eskici getiriyorum, yolda buldum yaşlı dede, geliyoruz üç milyon veriyor televizyona"
"anne ne üç milyonu, üç milyon diye bir para yok, üçyüz lira mı?" diyorum,
"hayırrr salakkkkkkkk üç milyon dedim sana, çabuk in" 
"anne saçmalama üç milyon olur mu üç milyon üç trilyon demek, sen yanlış anlamışsındır" 
"ne salaksın anla işte" 
Telefonda sürekli bir "salak" ve " üç milyon" duyuyorum.
Allah'ım dedim sabır selamet, indim aşağıya, dede yukarı çıktı, televizyonu tam kaldıracak
anneme cebinden "üç lira " çıkardı . Annem ŞOK!
Bu ne dedi? Üç lira işte dedi dede. Ben gülmekten altıma işediğim için olayın geri kalanını
tam hatırlamıyorum ancak şöyle bir şey duydum;
annem "üç lira mı, ben üç milyar sandım" 
dede " yok beee gızııııımm" 
Ben de film koptu iyice, ölüyorum ama nefes almadan gülüyorum!
Annem yerlerde gülüyor, ben zaten iptal oldum.
Dede nereden bilsin, yazık anneme eski parayla üç milyon demiş yani üç lira.
Benim zeki annem de üç milyar anlamış yani üç bin lira.

Hiç aklına da mı gelmiyor be kadın eski televizyona üç bin lira versin.
Yenisini almışsın iki bine.

Bizim gülme faslımız bitince anne dedim nasıl anlamadın?
"Aman salak salak konuşma insan telefonda söyler anne yanlış anlamışsındır
öyle dememiştir diye" dedi. Bana dedi, bana dedi, bana dedi!
Fatura bana çıktı iyi mi? 

Evettt arkadaşlar yazın çok güldüğümüz bir olaydı, sizlerle de paylaşmak istedim.
Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim :) 
Annelerinizle maceralarınızı yazın da azıcık gülelim ☻ 

Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair
instagram/aycanhayatadair

FreeImages.com/Artist’s "Andre Lubbe"


Son videomu izlediniz mi?



4 yorum:

  1. sabah sabah koptum ya hayranım annene öpüyorum ellerinden selam söyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ah ah o beni her zaman koparıyor :)) Aleyküm selam ♥

      Sil
  2. Benim ergen oğlumda televizyonumuz tüplü diye eve arkadaş çağırmıyordu:)) Geçen yıl değiştirdik de rahatladı...Eski televizyonunuzu keşke letgo ya koysaydınız biz 50 tl ye sattık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala duruyor televizyonumuz ama bozuk, sigartsının değişmesi gerekiyormuş. Öylece kaldı

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.