Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Kasım 2016 Salı

Real Techniques Starter Set

Merhaba!
Real Techniques göz makyaj fırçası serisi incelemesine geçelim.
Real Techniques Starter Set
Tüm RT fırçalarında olduğu gibi sentetik kıllara sahip. Mor metalik tasarımları göz hitap ediyor.
Tek tek incelemeye başlayalım;
- Base shadow brush; üçgen ve tombul yapısıyla karıştırma fırçası olarak güzel sonuçlar
veriyor. İsterseniz tek renk farları uygulayın, isterseniz benim gibi iki farklı farı karıştırmak
için. Elimde karıştırma fırçası olmadığı için elim sürekli bu fırçada.
- Deluxe crease brush; gözün katlanma yerine "crease" bölgesine gölge için üretilmiş ancak 
ben hiç bu amaçla kullanmadım. Bence bu işlev için çok tombik ve büyük.
İlk aldığımda göz altı kapatıcımı sürmek için kullanıyordum ancak göz altlarım hassaslaşınca
kullanmaktan vazgeçtim. Hiç elime almadığım bir fırça diyebilirim.
Accent brush; göz makyajında detaylar önemlidir. Kısa kıllarıyla alt kirpik diplerine
far sürmek için ideal. 
Pixel point eyeliner brush; bu fırçayı neden yapmışlar, neden bu sete koymuşlar bilemedim.
Bir iki kez eyeliner için kullanmayı denedim ama ne mümkün!
Çok kalın ve kılları uzun, göz kapağının üzerine uygulama yaparken kılları dağılıyor ve ayrılıyor.
Brow brush; kılları çok sert ve biraz büyük olduğu için ben çok kullanamıyorum.
Ancak pek çok arkadaşım kaş fırçası için ideal boyutlarda olduğunu söylüyor.
Bazen alt kirpik diplerine far sürmek için de kullandığım oluyor. 
Real Techniques Starter Set
Rt fırçaların tasarımlarını ve sağlamlıklarını beğenen biri olarak, bu ayaklı
stand çanta olayını ilk zamanlar beğensem de aslında pratik değil.
Çekmecede duruyor :) Ancak düşünülmüş olması güzel.
Ayrıca seyahatlerde kullanılabilir.
Real Techniques Starter Set
Real Techniques fırçalarını kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.
Sık sık indirime giriyor, indirimi beklemeniz daha iyi olacaktır.


Takipte kalın!
snapchat/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. base shadow ve deluxe crease en sevdiğim göz fırçalarım arasında neredeyse hergün kullanıyorum alalı da epey oldu sapasağlamlar hala..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlamlıklarına diyecek bişi yok, base shadow sürekli kullanıyorum ben de

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.