Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Kasım 2014 Perşembe

Blogger Beni Neden Üzüyosun?

Merhaba!
Offff offf... ben bu hallere düşecek insan mıydım?
 Serdar Ortaç şarkılarında teselli bulacak insan mıydım? 
Şu 1 haftadır blogla uğraşıyorum, yok alan adıydı, yok header, yok yazı karakteri :(
Bunlardan anlayan varsa tabii ki "çok basit şeyler bunlar" diyebilir ama gel gör ki "CV"me 
"instagram'ı ileri derece kullanabilir" yazmaktan öteye gidemediğim şu zamanlarda hiç bir şey hatırlamıyorum, yapamıyorum üstüne üstlük blog arada kafayı yiyor eski haline döndüremiyorum :(
Allah'ım derde bak! 

Peki ne sinir bozucu durumlar atlattım?

1- Alan adı?
Ayyyy bununla alakalı yazı mı yazmadım, kapı kapı mı dolaşmadım, komşuları mı gezmedim?
Şaka şaka komşuları gezmedim ama sorabileceğim, bilgi alabileceğim tüm insanları yakın zamanda bol bol rahatsız ettim ve sonunda ihs.com dan wwww.aycanhayatadair alan adımı aldım ve bloggera yönlendirdim ☻ Mutluyum, Allah bozmasın ☺

2- Şablon Düzenleme?
 Şablonu  değiştireyim dedim aman aman demeseydim keşke.
Şablonla oynayınca her şey iki tane oldu blogda, üst bilgi 2 tane, 
blog kaydı 2 tane, hadi tamam oldu olabilir ama eski haline getiremedim :(
İmdadıma Ece İnce koştu, canım arkadaşım soyadı gibi İnce bir insan hemencik düzeltti ve beni   bilgisayara tepik atmaktan kurtardı.

3-Header Yapımı?
Eski header kötüydü, değiştirmenin vakti gelmişti ama bir türlü canım uğraşmak istemiyordu.
Sanırsın kalemle çizilecek. Sonunda kafama göre bişi yaptım ama yine de çok beğenmedim.
Şimdilik dursun da sonra yine değiştiririm :) Seneler sonra ☺☺



4- Yazı Karakteri?
Eskiden olmayan bir yazı karakteri kullandığım için, olmayan derken "arial" bloga karakter katmanın zamanı gelmişti. Hadi dedim Google Fonts'dan yararlanayım yok anacım beceremedim.
Ne hikmetse Html kodlarını bulamıyorum. Güncellemeden önce ne güzel buluyordum, şimdi asla yapamıyorum kod olayını. Hani şablona tıklayınca "html düzenle" kısımında "Widget'a atla" kısmı var deli oluyorum o kısma ben, hangi kategoriyi seçip nereden bulacağım değiştireceğim kodu?
Neyse daha fazla yazıp içinizi şişirmeyeyim hemen başka konuya geçiyorum.

5- Yorum Formu Düzenleme?
Blogger'ın yorum kısmına biraz renk katayım farklılık olsun dedim, evet tahmin edeceğiniz üzere yapamadım, aslında yaptım ama sildim, sonra tekrar yapayım dedim olmadı. :)
Eğer  siz ben yaparım diyorsanız disqus yorum formunu kullanmak isterseniz bu siteden yararlanabilirsiniz.

6-Linkler?
Blogda bir dünya badge var hadi dedim hepsi yan yana dursun, derli toplu olsun dedim.
Yok anacım bunu da beceremedim. :(

Daha yaptığım ve başarısız olduğum şeyler var ama ben yazmaktan sıkıldım, eminim siz de okumaktan sıkıldınız . Daha fazla sıkıntıdan patlamadan yazımızı burada sonlandıralım değil mi?

Kendinize nasıl istiyorsanız öyle bakın, siz bilirsiniz :)

(not: tam 1 dk önce bilgisayarın üzerine 1 bardak ayran döküldü, klavye çalışıyor Allah'tan :/ )

Offfff offfff hayat bana kastın mı var?
Açık konuş, arkamdan iş çevirme :(



Takipte Kalın!





18 yorum:

  1. Arkadaşım, birbirimize destek olmıcaksak ölelim yahuu :) Her zaman şekerim <3 güle güle kullan yeni temanı, yeni adını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim yaaa ♥♥♥ çok teşekkür ederim sana :)

      Sil
  2. Acele işe şeytan karışırmış. Yavaş yavaş, sakın sakın olur elbet herşey dilediğince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, şeytan öyle bir karışıyor ki hep başımda bekliyor :)

      Sil
  3. Blog konusunda ben de pek maharetli değilim. Fazla değişiklik yapamıyorum. Şablonumu bile değiştiremiyorum. Bir kere bloğum kayboldu ondan sonra bir daha değiştirmeye ya da düzenlemeye cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende değişiklik sonrası eski haline getiremiyorum o nedenle yedeğini almak şart :)

      Sil
  4. valla şuan hersey kusursuz gorunuyor yinede marifetlisin ben bukadarını bile kendim yapamadım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür edrim cnm, elimden geldiği kadar yapabildim, inşallah daha güzel olacak

      Sil
  5. Değişiklikler şık olmuş, güle güle kulanın. Şu alan adı hikayesini ben de değiştirmek istiyorum, domain var ama nasıl yapacağımı bilemediğim için cesaret edemiyorum. Yani yönlendirme olduktan sonra Google Adsense, Bumerang..vs falan da değişecek nasıl olacak, aslında keşke bana da yardım elini uzatan olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bende pek bir şey yapmadım hatta sadece alan adımı ihs'den aldım yönlendirmeyi onlar yaptılar :) blogspotdan da açılıyor site öyle olması güzel

      Sil
  6. Canım her şey güzel görünüyor dert etme :)Tasarım için farklı bir blog al ve üzerinde değişiklik yap içine sinince kodu kendi bloguna yaparsın.Riske giremiyorum ben nacizane fikrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında iyi fikir hiç düşünmemiştim :) teşekkürler :)

      Sil
  7. Canım çok güzel ve içten bir yazı olmuş..Çok beğendim..Ayran dökülmese iyiymiş :)

    Tasarımı çok beğendim güle güle kullan..

    Bloguma da beklerim. Gelirsen çok sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan klavye çalışıyor :) teşekkür ederim, gelirim tabii ki :)

      Sil
  8. bende sirf ugrasmamak icin bulasmiyorum artik, rahatlikla saatlerimi hatta gecelerimi aliyordu blogla ugrasmak, kücücük detaylara takilip kaliyordum :) Anlayan birine sorulmali kesinlikle, ama bende kimseyi tanimiyorum maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet anlayan biri benim de çevremde yok, daha doğrusu blog nedir onu bile bilmiyorlar, imece usulu yapıyorum bişiler :)

      Sil
  9. Ben beğendim, hayırlı olsun :) Geçmiş de olsun ayrıca bayağı badireler atlatmışsın :)

    Tasarım için olan resimleri png formatında kullanmanı öneririm, yoksa çamur gibi duruyorlar. Header, sosyal medya vs. resimlerini.

    Sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) beğenmene çok sevindim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.