Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Kasım 2014 Pazar

Alan Adı Almak İstiyorum!

Merhaba!
Tüm cahilliğimin ortaya çıkacağı bir yardım çığlığıdır bu. Başlık gibi gayet net bir konu, blogumu com adresine taşımak istiyorum ama yazılarım uçup gitmesin blogger alt yapısını kullanabileyim istiyorum, blogspot adresimi "com" adresime yönlendirmek istiyorum.
Nasıl yapabilirim?
Okuduğum tüm bilgiler o kadar yabancı geliyor ki, sanki çince.

Yardımcı olacak insan evlatları aranıyor.

HELP canlarım HELP!

2 yorum:

  1. Genelde parasını veriyorsun oluyor diye biliyorum ehehe, daha iyi bir sonuç varsa çok öğrenmek isterim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de aynını 2 gün önce konuştum Memetle :) biraz sıkıntılı işler galiba ya, seo su cartı curtu insanın gözü korkuyo. alan adını almak kolay da gerisi biraz sıkıntılı :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.