Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Aralık 2013 Cumartesi

#blogfırtınası 21 "Dışarıdan"


Blog fırtınasının 21.gün konusu; Dışarıya çıkın ve dışarıda gördükleriniz hakkında yazın.

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN

Dışarıdan

Bugün dışarıya çıkmaya halim yok! Her zaman olduğu gibi evde pineklemeye, sıkıntıdan mantıksız salak saçma dizileri izlemeye, evdeki ayakkabı kutularından çıkan faturaları  hesaplamakla meşguldüm.
 Ama blog fırtınasının konusu; "dışarıya çıkın gördükleriniz yazın. "
Yazalım ama dışarı çıkmadan. Camı açalım temiz hava alalım bakalım neler görüyoruz?
Eskidiği için değiştirilen tahta çerçevelerin yerini alan pimapen camı açıyorum amannn açmaz olaydım o da ne? Leş gibi bir kömür kokusu. Neden mi? Oy toplamak için  çuvalla dağıtılan  kömürlerin kokusu yavaş yavaş çıkıyor galiba.
Aaaaa uzakta ne var öyle göremiyorum gözlerimde astiğmat var bulanıklaştı her yer. Durun! Durun! Netleşmeye başladı Melih Gökçek'in GEZİ olaylarında Ankara'ya astığı pankart var!  
Neydi o pankart hatırlayalım.

melih gökçek pankart

Değerli Türk Polisi Ankara Sizinle Gurur Duyuyor.
Ne güzel yazmış. Bugün de bu pankart ve daha yaratıcı pankartlar bekliyoruz.

Bir ses geliyor ki camdan aman allahım bu ne? Ne kadar rahatsız edici. Biraz daha dinlersem tanıyacağım bu sesi bankada veznedar para saymak için kullanıyordu galiba evet evet hatırladım. Tamam hatırladım da, iç işleri bakanın oğlunun evinden gelmesi garip geldi bana hem de akşama kadar sürdü. Offf  ne sesmiş bitmek bilmedi. 
Yoksa bu ses de Tencere tava bunlar da boş hava mı? Göreceğiz!

Başka ne görüyorum? Hımmm ben meraklı bir komşuyum.
Karşı eve sürekli birileri ayakkabı kutusuyla giriyor. Yok olay ayakkabı değil de bu evde kaç kişi yaşıyor?
Bu kadarı fazla değil mi? Adam banka müdürüymüş her akşam koli koli ayakkabı kutusu taşınıyor eve allah allah ek gelir olarak ayakkabıcılık mı yapıyor yoksa? Yazık ya yardımcı olalım birer ayakkabı alalım.
Ayakkabıları giyeriz, bizim evimizde hiç bir şey atılmaz hele kutular hiç, faturaları koyarız,ıvır zıvır doldururuz.  Hayalim  para dolu ayakkabı kutusu bulmak, ama nerede bende o şans offf offff.


Bugünün konusu biraz politik oldu ama memleketim gündemine kayıtsız kalamıyorum.
 Umarım bu operasyon sonuca ulaşır. Kim suçlu, kim masum orataya çıkar.

Sevgiler :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.