Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Aralık 2013 Pazartesi

#blogfırtınası 16 "Bir Yemek Macerası"



Blog fırtınasının 16.gün konusu; Son yediğiniz yemeği tüm detaylarıyla anlatın. Ağzımız sulansın.

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN

Bir Yemek Macerası

Şimdi ne yazsam, ne desem bilmiyorum. Ne maceralar ne maceralar :)
Ağabeyimin kızı Ceylin 3 gündür bizde kalıyor. Annem torun geldi  diye maşallah donatıyor sofrayı,
bazen annemi Hansel ile Gretel masalında ki cadıya benzetiyorum,
Ceylin'e sürekli bir şeyler yedirmeye çalışıyor.
Çocuk en sonunda "karnım ağrıyor yaaaa" deyince annemin cevabı "hadi hadi bir kaşık daha" oluyor.
Babaanne kalbi  :))

Neyse ya ne alaka şimdi. Biz yazımıza dönelim.
Dün akşam yaşadığımız toplama yemek maceramızı yazayım dedim.
Malum mevsim kış pazar günü evde canımız sıkılıyor eeeee ne yapalım? Çok düşünmeyelim hemen alışveriş merkezine gidelim gereksiz ne varsa alalım tamam mı? Tamam!
Gittik, daha evden çıkarken olaylar başladı.
Otobüsü kaçırdık, neyse çift vesait gittik, gittik ama ne gitmek minibüsten inip diğer minibüse bineceğiz annem yok! Nasıl yani, nerede bu kadın derken, gülme krizine girmem bir oldu.
Minibüsten inince Ceylin'in botu açılmış eğilmiş onu düzeltirken annem minibüse binmiş, tam bizde binecekken aaaaa gitti araba! Nasıl yani derken kalakaldık ortada. Bakıyorum etrafa başka minibüsler geliyor, binsem mi? Beklesem mi? Ne yapsam? Bir şey yapmama gerek kalmadı. Şoföre  durrrrr! diye bağırıyormuş , şoför "duramam abla ışık yandı" diyormuş. En sonunda inmiş yürüyerek geldi yanımıza. Bu kadının bu halleri beni öldürüyor.
Olaylardan sonra Avm'ye geldik hiç aklımızda olmayan şeyleri aldık.
Eeee karnımız acıktı dolanıyoruz yemek yemek için oturacak yer yok, her yer dolu.
Ne yapsak, ne yesek diye 10000 kere düşündükten sonra eve gelmeye karar verdik.
Evde de yemek yok. Yaparız bir şeyler dedik.
Yaptık da ne yaptık peki KIZARTMA.

yemek macerası
Bu yemek de şakşukaymış başka görsel bulamadım :))
idare edin :)

Patates, patlıcan kızartması zor zamanların kurtarıcısı ımmmm missss
üzerine küp küp doğranmış pişirilmiş domates ve yoğurt ohhh... kim ister hazır pideyi, köfteyi.
Bir de yanına büyük annemiz düğün çorbası getirince ohhh... kim ister hamburgeri, lahmacunu.
Dünden kalan nohut ve pilavı da yiyince doyduk mu? Doyduk tabii.
Ne varmış yani az az kalıyor yemekler yensin de bitsin değil mi? :))



Pek yemekle alakalı bir yazı olmadı ama içimden böyle yazmak geldi :)
Sonuna kadar sabredip okuyanlara teşekkürler :)





7 yorum:

  1. Ya alemsiniz siz, çok güldüm okurken...
    Annenizin minibüste gitmesi olayına çok koptum :)

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli yazmışsın,pazartesi sendromuma iyi geldi...güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ne güzel yazılarımın devamı gelecek inş. bizde macera çok :)

      Sil
  3. koptummmmmmm offfff...anne ya öldürcen bizii :)

    YanıtlaSil
  4. ah o anneler yok mu? alemler vallahi:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.