Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Aralık 2013 Cuma

#blogfıtınası 13 "Hayalimdeki ev"


Blog fırtınasının 13.gün konusu; Hep hayalini kurduğunuz evde yaşıyor olsanız nasıl bir ev olurdu, yazın.

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN

Hayalimdeki Ev

Hiç hayalini kurduğum bir ev olmadı. O kadar uçamıyorum, hayaller bana göre değil. 
Biraz fazla gerçekçiyim ne yapayım allah böyle yaratmış.
Şimdi ne yazsam diye düşünüyorum ama yok. Olmayan hayal gücümü zorlayayım bakalım nasıl bir evmiş.
Evim 2 katlı kocaman bahçe içinde, şehrin gürültüsünden uzak bir yerde.
Evin alt katında kocaman bir salon ve mutfak var.
Salonu; beyaz ağırlıklı döşenmiş. Koltuklar, mobilyalar beyaz, her yer de küçük biblolar var.
Mutfak ise; oldukça büyük ve kırmızı beyaz döşenmiş. 
Her şeyin çok lüks olduğunu yazmama gerek yok sanıyorum :)
Üst katta; yatak odaları ve banyo var. Yatak odası da beyaz ağırlıklı döşenmiş ve içinde kocaman bir makyaj masası, envai çeşit markaların makyaj malzemeleri var.
Banyo; siyah, beyaz.
blog fırtınası

Alt katta ki salondan bahçeye sürgülü kapıdan çıkılıyor. Bahçe kocaman ve çeşit çeşit meyve ağaçları var.
Eeeee bahçe kocaman havuz da olsun değil mi? Ekip dikecek halim yok. 
Bir de komşularım olsun çok zengin olsunlar her hafta parti olsun. İşimiz gücümüz eğlenmek, yemek içmek olsun. Dedikodu olsun bol bol :))
Bu evde mümkünse tek başıma yaşamak istiyorum kimse çok sık gelmesin.
Gelmek isteyen randevu alsın sonuçta ben yoğun bir insanım bir partiden diğerine :)))

Amann canım daha ne olsun?
Yeter!

Sizin hayalinizdeki nasıl?

blog fırtınası




2 yorum:

  1. Bence herkesin hayalinde benzer bir ev vardır, bahçeli, havadar. Nedense etrafı beton yığını rezidans(!) larla dolduruyorlar, ne çelişki ama..
    Keyifli bir yazıydı bu arada:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.