Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Aralık 2013 Çarşamba

'Anew Vitale BB Krem' İnceleme


Merhaba!
Blog fırtınası, memleket gündemi derken elimde yazmam gereken bir çok makyaj ürünü birikti.
 Anew Vitale BB Krem numunesini denedim vakit geçmeden paylaşıyorum.

 Ürünün vaatleri;
İnce çizgi ve stres belirtileri ile renkli bir dokunuşla mücadele edin.
Gözle görünür kusurları anında kapatır ve UVA/UVB ışınlarına karşı korur.
Düzenli kullanımla donukluğu, mat ve ince çizgi görünümünü minimuma indirir.


Anew Vitale BB Krem


Anew Vitale BB Krem

Renk seçeneği olmaması kötü, katalogda tek renk var.
Ürün oldukça pembe alt tonlu.
Açık bir tene sahibim ilk sürdüğümde rengi  koyu geldi sırıttı ama daha sonra cildimle uyum sağladı.
Gün içinde T bölgemde parlama yaptı. Pudra ile sabitleme yapmak şart.
Kapatıcılığı orta, günlük kullanıma uygun ve hafif yapıda.

Anew Vitale BB Krem

Spf 20 güneş koruması var.
Ürün 30 ml. Fiyatı 40.00tl  Ocak kataloğunda indirimde ve 24,90 tl
Renk seçeneği olsaydı alabilirdim.
Fondöten kullanmayı sevmeyenler için alternatif bir ürün.


A-new markası Avon kataloğunda mevcut.
Almak isteyenler 2014 Ocak kataloğunda bulabilirler.







3 yorum:

  1. Vitale serisine bayılıyorum ama Avon BB krem konusunda başarısız. Hep bir eksiği var. Fondotenleri de hep pembe alt tonlu. Mesela İdeal Flawless en güzel fondötenidir hatta bir çok markadan daha iyi ancak nude tonu Türkiye'de satışta yok. +25 ürünleri 30umda kullanmak istesemde gündüz kremine hasta oldum diyebilirim. Cildin kuruysa ve +25isen almalısın :)

    YanıtlaSil
  2. :)) ahhhhhhhhh +25 im valla :((( elimdeki kremler bitsin deneyebilirim :) sinir bir durum ya renk seçeneği olmaması

    YanıtlaSil
  3. Ben anew bb kremin hastasıyım.hatta kaç tüp bitirdim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.