Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Aralık 2013 Pazartesi

Günün Makyajı #1


Dün tembellik etmedim kalktım makyaj yaptım. 
 Ben ne kadar koyu renk far kullansam da  fotoğraflar açık renk çıkıyor. :(
Genelde doğal tonlar kullandığım için sade makyajlar yapıyorum.
Şimdilik bu kadar ileride daha iyi olur inşallah.
İnsan yapa yapa öğreniyor, el alışkanlığı kazanıyor.



Genelde kuyruklu liner çekmiyorum çünkü gözlerim ufak :(
göz kapaklarım düşük olduğu için beğenmiyorum duruşunu zaten pek becerdiğim de söylenemez.
Kahverengi çıkmış far ya aslında balm jovi paletteki Alice Copper la  gölgelendirmiştim :(


Gözler
The balm; balm jovi paletten İron maid-in, Third eye blinded, Blink 1982, Alice Copper
Maybelline liner
Maybelline onebyone rimel
Bourjois göz altı kapatıcısı

Dudak
Balm jovi paletten milly rengi ruj

Yüz
Loreal lumi fondöten
Allık The balm hat mama
Bronzer; the balm Bahama mama






11 yorum:

  1. Bu tonlar, ten rengine çok yakışmış Aycan!

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşşekkür ederim sedef :))) bende çok seviyorum bu tonları

      Sil
  2. bence çok süper olmuş renk geçişleri ve tonlar harika.
    Ellerine sağlık :))) Çok dikkatli bakınca yakınca farlar renginin kahverengi olmadığını gösteriyor merak etme.

    Ama bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Çook yakışmış gerçekten:) Bu tonlar çok uymuş yüzünüze..

    YanıtlaSil
  4. ben çok beğendim herbişeyini çok abartılı değil çokda güzel duruyor.likit bende çekemiyorum çoğu zaman kuaförde alıyorum soluğu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)) insan yapa yapa öğreniyor :))

      Sil
  5. çok yakışmış makyajın Aycancım çok beğendim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.