Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Aralık 2013 Salı

#blogfırtınası 17 "En Güzel Tatil"



Blog fırtınasının 17.gün konusu; Bugüne kadar yaptığınız en güzel tatili yarattığınız bir karakter yaşamış gibi anlatın.

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN



En Güzel Tatil

Bu konu tam benlikmiş. Hani hiç hatırlamak istemediğiniz olaylar vardır hayatınızda.
Hatırlayınca sinirleriniz bozulur. ( Gerçi benim sinirler hep bozuk) Heh işte öyledir benim tatillerim, hayatım boyunca planlayıp yaptığım tüm tatillerin affedersiniz bok gibi geçtiğini söylemem gerek. 
Hatta birinde..... neyse ya başlamayayım şimdi yoksa sonu gelmez yazacaklarımın.


Eğer yaptığım tatiller berbatsa, ilham alamıyorsam gerçek hayattan.
Yarattığım karakter gitsin görsün biz de okuyalım :)
Bilmeyenler için Maldivler 1200 adadan oluşan ada devlet bunların 281'inde yerleşim var.
86 ada ise 'otel ada' olarak kullanılıyor. Bu küçük memleket ekonomisinin %20'sini turizmden sağlıyor.
Nüfusunun %97'si Müslüman. (vikipedia sağ olsun)
Benim gitme sebebim balayı falan değil. Maksat memleket görelim.(sen onu benim külahıma anlat :))
Valla efendim uçaktan uçağa aktarmalı bir yolculuktan sonra başkent Male'ye ulaşıyoruz.
Oradan da küçük bir uçakla kalacağımız adaya gidiyoruz.
 Neyse gittik otelimize yerleştik. (Dikkat! yerleştik diyorum acaba yanıma kim var? )
Ses yok, her yer sakin, deniz sanki cam, üzerinde yürü. Harika bir otel, yemekler leziz.
Dalmaya gidiyoruz, muhteşem bir  güzellik. Karada yaşam diyoruz ya, siz bir de su altını görün.
Rengarenk balıklar, mercanlar. Her gün bir etkinlik canınızın sıkılmasına imkan yok.
1 haftanın nasıl geçtiğini anlamadık. Paraları biriktirelim seneye yine Maldivler'deyiz.
Sizleri de bekleriz :)



maldivler

maldivler

maldivler

maldivler

maldivler







2 yorum:

  1. seneye beraber gideriz Aycancım ne olacak iki adım yer:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gideriz tabii ne olacak :)) Sen Bursa'ya gel önce tanışalım :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.