Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Aralık 2013 Perşembe

En Sevdiğin! mim #2


Miss Poine'nin  yaptığı mimi  çok beğendim ve 'yapmak istiyorum' dedim.
Sağ olsun bana da bu mimi göndermiş. Kendisine teşekkür ediyorum.
Bu keyifli mimi okumak için Miss Poine'nin bloguna TIKLAYIN

Şimdi gelelim benim soru ve cevaplarıma :)

1- En sevdiğin renk (renkler)?
Turkuaz, krem, mint yeşili, siyah

2- En sevdiğin çiçek?
Lale


3- En sevdiğin/yemek/içecek/sebze?
Beşamel soslu fırında makarna, 
Türk kahvesi,
Her sebzeyi severim.


4- En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Bu sıralar Sezen Aksu "Geçer


5- En sevdiğin komedyen?
Cem Yılmaz


6- En sevdiğin kız/erkek ismi?
Hacer
Naim 
Aklıma gelmedi ama bu iki ismi çok seviyorum :)


7-En sevdiğin kitap?
İlk okuduğum roman olması ve çok sevmem nedeniyle; Çalıkuşu


8- En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
 Gülen yüzüne göre biraz soğuk görünse de seviyorum Beren Saat'i. 
Bryan Cranston Breking Bad performansında harikalar yarattı.

9- En sevdiğin yerli/yabancı film?
Eşkıya; 90'lar sinemasının mihenk taşı.
Aslında çok film var ama seçmem gerekirse Tim Burton'un tüm filmleri mesela
Bettle Juice


10- En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Aşk-ı Memnu 
Breaking Bad 


11- En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
İstanbul
Sidney


12- En sevdiğin gazete/gazeteci?
Radikal 
Sevmek değil de takip ettiğim diyelim; Cüneyt Özdemir 

13- En sevdiğin mevsim/gün /ay?
Sonbahar
Perşembe
Kasım


14- En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcı/ takı?
Kot ve bol kesim bluzlar
Boynuma taktığım ince şal.
Küpe


15- En sevdiğin makyaj malzemesi?
Far Paletleri


16- En sevdiğin çizgi karakter?


17- En sevdiğin anı?
yok

18- En sevdiğin özelliğin?
yok


19- En sevdiğin his?
İnternetten alışveriş yaptığım zaman 2 gün içinde kargo gelmesi ve kutuyu açmam.
ayyyyy ne güzel bir his :))


20- En sevdiğin canlı?
Bitkiler, hayvanlar :)


Bende bu mimi yapmak isteyen tüm blog arkadaşlarıma gönderiyorum.


Sevgiler :)

8 yorum:

  1. En sevdiğin anı?yok demişsin nasıl olma yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) var ama yazmak istemedim :))) belki bir gün yazarım :)

      Sil
  2. Benim de en sevdiğim renk mim ama yazın tabiki :) Kış olunca hiç aklıma gelmedi :)))) Breaking bad i merak ettim doğrusu bi kaç kişide daha okumuştum :) Çok güzel olmuş elleirne sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. breaking bad'i mutlaka izle çok başarılı bir dizi başları biraz sıkıcı ama sabredersen ileriki bölümler süper :)) teşekkürler :)

      Sil
  3. Sydney'i mi seviyorsunuz? Universiry of Sydney'de MBA yaptım :) Avuatralya'nın en güzel şehridir. Siz gidip gördünüz mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmek istediğim bir şehir inşallah gitmek nasip olur :)) sizin yorumunuzu okuyunca yanlış yazdığımı fark ettim :( utandım :( Sidney- Sydney

      Sil
    2. Farketmez herkes anlamıştır herhalde :) Sydney güzel yer ama çok uzak. 24 saat civarında bir yolculuk yapmanız gerekiyor. Bir de Singapur'da aktarma falan tam rezillik yani. Ama şehir güzel. Fırsatını bulursanız gitmrnizi öneririm.

      Sil
    3. :)) yazdığım yazılara ve mimlere bakınca sürekli bir yurtdışana seyahat isteği var olduğunu gördüm umarım hepsine gidebilirim :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.