Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Aralık 2013 Salı

#blogfırtınası 31 '2014 Bir Yeni Yıl Klişesi'


Blog fırtınasının 31 .gün konusu; Konumuz yeni yıl. Yeni yıldan beklentileriniz, yeni yıl kararlarınız ya da aklınıza ne gelirse.

blog fırtınası da ne ola ki diyorsanız. TIKLAYIN

Merhaba!
Güzel bir giriş yapmalıyım. Hadi yapayım 2013 yılı da bitiyor yaşasın oley yuppi  offff... olmuyor neşeli kelimeler, güzel cümleler kuramıyorum bir türlü yıl sonlarında.
Genellikle depresif ve sinirli geçer yılın son 1 ayı benim için, işte kabus geldi yine yine yine...Neden bilmiyorum sevmiyorum yeni yıl kutlamayı falan gereksiz, saçma bir sevinç. Neyse benim sevip sevmemem önemli değil. Yeni yıl gelecek diye sevinçten çıldıranlar, hediye almaya başlayanlar, planlar yapanlar beni de aranıza alın sevincinizden nemalanayım biraz n'lour.




Bu depresif ve bunalım girişten sonra yeni yıl için beklentileri, kararları, aklıma ne gelirse yazacağım.

Beklentiler;
- Hişt tt 2014 bana bak geliyorsun 365 gün sonunda beni mutlu edecek olaylar, haberlere gel tamam mı?
- Önce sıhhatim iyi olsun. İki de birde hasta etme beni!
- Bol param olsun 2014. Aldığım çeyrek bilete lütfen amorti falan çıksın tamam mı? Canımın içi 2014
- Artık evden uçmanın vakti geldi geçiyor. Zengin bir damat adayı olursa hayır demem. Aklında olsun :)
- Bloguma bol takipçiler gelsin, yorumlar bıraksınlar.
- 2014 gıcık insanlardan bizi koru.
- Bu sene hediyeler bol olsun! (oldu çok şükür :))))


Kararlar; 
-Bloguma daha fazla vakit ayırıp haftada 3-4 yazı yazmak
- İstikrarlı olmak.


2014 sağlık, mutluluk getirmesi....... offf çok sıkıcı bir cümle ya  
2014 geleceksen huzur ver, sevgi, aşk ver akıllı ol canımı ye.



Bugün itibariyle
gfc takipçi sayısı : 179
google+: 119
toplam tık: 21.543

Bakalım 1 yıl içinde ne kadar ilerleyeceğim :)

4 yorum:

  1. mutlu yıllar, bayıldım bloğun sonundaki istatistik fikrine, seneye bakınca çok hoş olur. İzninizle fikrinizi kopyalayıp ben de kaydediyorum bu günün blog değerlerini, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek tabii ki yapın :) hayat paylaştıkça güzel :))

      Sil
  2. Amiiiin inşallah güzel dilekler tüm türkiyenin olsun

    YanıtlaSil
  3. gel sen bize yılbaşı agacı kurduk agacın altında cocuklara masal okursun cok parlak bir yılada adım atmış olursun :))) şansın bol olacagı bir yıl olsun canımmm

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.