Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Aralık 2013 Salı

Haftanın makyajı #1

Merhaba!
Pazar günü yaptığım makyajı çok beğendim sizlerle de paylaşmak istiyorum.
Artık her hafta bir makyaj postu hazırlamak niyetindeyim.

Aynı göz makyajı, 3 farklı rujla nasıl durmuş görelim.

Göz Makyajı
Far bazı; NYX 
 Far; Urban Decay palet  (Virgin, Sin, Sidecar, Hustle)
Kirpikler; Maybelline falsies ve maybelinne onebyone
Eyeliner; Maybelline super intense black 

Yüz makyajı
makyaj bazı; time balm
Loreal Lumi Magique (rose porcelain)
Göz altı kapatıcı; bourjois healthy mix, 
 Göz altı aydınlatıcı; Loreal Lumi Magique no:02
Allık; the balm, cabana boy



göz makyajı

göz makyajı

allık cabana boy


avon ultra color perfect red

avon ultra color perfect red

avon ultra color perfect red
Avon ultra color perfect red
Kiremit rengine çalan bordo.
Göz makyajına uydu bu renk. Gece için tercih edilebilir.

rimmel 07
Hoppp makyaj gündüz kullanılabilir hale geldi.

rimmel 07


ombre dudak denemesi
Ombre dudak denemesi.

ombre dudak denemesi
Ombre dudak kullanılan ürünler
Eveline dudak kalemi 
NYC lip stain
Loreal caresse 03 ruj (inceleme için tık)
ısabelle dupont göz altı kapatıcı no:01 
Eveline 426 no ruj (inceleme için tık)


En güzeli hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum :)






8 yorum:

  1. BENİM EN ÇOK EMBRE DUDAK DENEMESİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ YAAA SÜPER OLMUŞ, AMA DİĞERLERİ DE BENCE UYMUŞ DEDİĞİN GİBİ BAYILDIM. GÖZ MAKYAJI FALAN BENCE HARİKA OLMUŞ....

    YanıtlaSil
  2. Özellikle göz makyajını çok sevdim:)

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Gündüz makyajını (ikinci resim) en çok beğendim,makyaj konusu ayrı bir sanat dalı bence ve göz makyajında çok hoş olmuş. Tam da şu anda makyaj yapasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim cnm kesinlikle sana katılıyorum makyaj bir sanat. çalıştıkça araştırdıkça, yaptıkça gelişiyor :)) hadi senden de bir makyaj postu bekliyorum :))

      Sil
  4. Kesinlikle 07 rimmel rujla yaptığın makyajın çok hoş olmuş ve sana en iyi giden de bu yüzüne canlılık vermiş..:)) Rujun tonu nefis..!

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.