Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Bourjois healthymix concealer no:52

Merhaba!
Makyaj yaparken her zaman kullanmaya önem verdiğim uygulama göz altı kapatıcısı bunun nedeni mor sarı karışımı olan çökmüş göz altlarım. 
Benim  için önemli olan çizgilere dolmaması ve doğal durması bu ürün ikisinde de başarılı.

bourjois healthymix concealer no:52

 Sürümü kolay, tüpte olmasını sevdim kullanım açısından.

Bourjois healthymix concealer no:52
Kapatıcılığı ise orta düzeyde benim için yeterli bir özellik.
Ben önceleri parmaklarımla uyguluyordum ancak,
inglot'un 4ss fırçasıyla çok daha doğal bir görünüm elde ettim.

Bourjois healthymix concealer no:52
Önce
Bourjois healthymix concealer no:52
Sonra
 Aydınlık ve doğal bir görünüm istiyorsanız deneyebilirsiniz.
Bende ki 52 numara. Ürün 10 ml. Limango'dan 28 tl'ye almıştım.
Watsons'larda ve Boyner'lerde bulmak mümkünmüş ama fiyatını bilmiyorum.
3 farklı rengi var
 Ürünün vaat ettikleri
Bourjois Healty M.Concealer  
Tüm cilt tipleri için uygundur. Healthymix meyve özleri içeren kapatıcı. İçeriğinde bulunan kavun , kayısı gün boyu göz çevrenizi nemli hissetmenizi sağlarken, frambuaz özleri mikro dolaşımı hızlandırır, ışıltılı ve pürüzsüz görünüm sağlar. İçerdiği meyve özleri sayesinde gün boyu göz çevresine terapi yapar. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Ürünü parmak uçlarınızın yardımıyla tüm göz çevresine uygulayın .
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.