Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ağustos 2013 Cuma

"Watson Bayram İndirimi" Aldıklarım



Daha bir gün önce istek listemi yayınlamıştım :) Bugün allah bana, ben watson'a paraları döktük.

Aldıklarım;
Neutrogena nemlendirici krem
Neutrogena nemlendirici vücut kremi
Nivea siyah nokta temizleyici bant
Dove sabun
Rimmel london "Kate Moss 07 no ruj"
Maybelline "color tattoo pinkgold "far
watson ıslak mendil

Bazı alışveriş fotolarında 5 tl'lik hediye çekleri gördüm. Bende 70 küsürlük alışveriş yaptım bişi vermediler.
Bilen var mı? Nedir bu çek olayı?

Hangi markada ne kadar indirim var, aman kaçırmayayım diyorsanız incelemek için;



2 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsi çok güzel :) bende bloguma beklerim seni gelirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.