Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Kimler Arefe Böceği?

Merhaba!
Biliyorum bayrama taktım geldi- gelecekti derken işte Arefedeyiz.
Bu yazı arifeden kıyafetlerini giyip aile fertlerini tek tek dolaşıp "bakınnnn elbisem" diye gösteren ve tüm büyüklerinden 'Arefe Böceği olmuşsun' sözünü duyan, çocukken başucuna pabuçlarını koyan, bayramlık elbisenin mis kokusunu içine çeken ve o elbisenin kıymetini bilen,
ayakkabısı kirlenmesin diye çamura basmamaya çalışan, kapıları dolaşıp şeker toplayan,
90'ların karmaşık siyasi havasından bir haber olup sokakta oynayan,
şimdilerde 20'lerini geçmiş ama içindeki çocuğu ve o yılları unutmayanlara gelsin.

Sanki yazı devam edecek gibi geldi tekrar okuyunca ama bu kadardı :(


Nedense Arife böceği denilince aklıma hep uğur böcekleri gelir.
Bunlar da benim uğurlarım. :)

Şeker komasına girmeye hazır mısınız?


Biraz kısa bir post oldu kusura bakmayın:) 
Yorumlarınızı eksik etmeyin.
Sevgiler.







3 yorum:

  1. Kısa ve öz olmuş.
    İyi bayramlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    86. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.