Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ağustos 2013 Perşembe

İstekler bitmez....

Merhaba!
İnsanoğlu doyumsuz herşeyin fazlasına sahip olsak da istemekten, almaktan vazgeçemiyoruz.
Aslında o kadar çok şey almayı sevmem uzun süre kullanırım moda olan bir şeyi koşa koşa almak bana göre değil. Müsriflikten hoşlanmam biz öyle yetiştik ne yapalım. 
Yabanlıklar ayrı, günlükler ayrı yere :)
Almayı sevdiğim tek şey renkli kozmetik işte liste;

mac'den bir rujum olsun istiyorummmm
(melodi ile söyleyin bakalım hangi şarkı ıygggg)



The balm'ın bu allığına bittim.



Bu kalemleri merak ediyorum tüm bloglarda var ve hiç kötü diye bir yazı görmedim.
Kalem kullanmayı sevmem ama bu daha çok far gibi galiba.




The balm markasının göz bazı. Urban decay'in paletle gelen azaldı bitince bunu alacağım.



Fırtınalar estiren temizleme suyu. Ben yüzümü illa yıkayacağım yoksa temizlenmiş gibi gelmiyor.
Bunu göz makyajını temizlemek için alacağım avon'un ki var ama facia, çok yakıyor gözü.

Ve daha ne alacağıma karar veremediğim yüz  ve vücut için nemlendirici krem var.
Araştırıyorum ama galiba neutrogena'nın serisinden alacağım. Kullandığınız ve memnun kaldığınız varsa 
yorum olarak yazarsanız sevinirim.


Sevgiler:)


2 yorum:

  1. Mac in rujlarına ben de aşığım, renk seçeneğinin geniş olması da cabası, evet istekler ve ihtiyaçlar bitmez, ama ne yapalım? Kadın olmanın güzel tarafıda bu değil mi zaten? Sevgiler :)
    www.byhulya.blogspot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.