Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Maybelline color tattoo "pink gold no:65" krem far

Merhaba!
watson indiriminden aldığım maybelline color tattoo  günlük pratik makyajlar için kullanışlı bir ürün.

Maybelline color tattoo "pink gold no:65
Pırıltılı toz pembe dedim bu krem far için.
Kalıcılığı süper ama benim gibi göz kapağınız yağlıysa bir süre sonra farlar çizgi çizgi oluyorsa,  far bazı kullanmakta fayda var.
Aslında bana pembe pek yakışmaz yada ben yakıştıramıyorum ama rengi o kadar tatlı geldi ki almadan yapamadım. İster düz far olarak kullanın isterseniz de hafif gölge ve eyeliner ile.

Maybelline color tattoo "pink gold no:65

Fiyatı ise fişi attığım için hatırladığım kadarıyla indirimli  8 tl'ye almıştım. 
İndirimsiz ise 15-18 arasında değişiyor sanırım.
Ben uygulamayı hem fırça ile hemde parmaklarımla denedim ve en güzel sonucu parmaklarımla aldım. 
İlk defa krem far kullandım. Memnun kaldım.

Hem gün ışığında hemde flaşlı olarak çektim fotoları.

3 yorum:

  1. CANIM BENCE SANA DA PEMBE FAR YAKIŞIR Kİ, NEDEN ÖYLE DÜŞÜNÜYORSUN...

    KESİNLİKLE GÜZEL SEÇİM KULLANDIĞIN İÇİN ALABİLİRİM BENDE...BENDE DE KREM FAR SÜRDÜKTEN SONRA ÇİZGİ ÇİZGİ OLUYOR.

    YanıtlaSil
  2. benim de öyle oluyor çiz çizgi o nedenle göz kapağına far sürmeden önce baz uygularsan uzun süre sürmesini sağlayabilirsin. avon'un kataloğunda gördüm canım far bazı bakabilirsin kullanmadım ama diğer markalarında var ama the balm bursa da yok, mac pahalı, urban decay de yok bursada. diğer markalarda da vardır ama dikkat etmedim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, o zaman bende öyle yapayım baz alıp deneyeyim. Çünkü krem far güzel duruyor gerçekten de

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.