Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Kasım 2013 Pazartesi

Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı no:2

Merhaba!
Watsons bayram indiriminden aldığım Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı hakkında ki görüşlerim.
Aslında biraz maceralı bir alışverişti. Ürün değiştirmeyi sevmem bu nedenle elimde bazen hiç kullanmadığım ürünler kalır. Çok kötü bir huy biraz tembellik, biraz da firmaların çıkardığı problemler sanırım. 
Aldığım zaman elimde kalıyor. 
 Neyse bu açıklamadan sonra olaya geçeyim hemen. 
Watsons da göz altı kapatıcısı bakıyordum. Loreal'in lumi fondötenini alınca seri aynı olsun diye kapatıcısını da alayım dedim.  Ancak yanlışlıkla yada aceleden Loreal'in diğer serisi True Match kapatıcıyı almışım.  Bir daha Watsons'a gitmek zor geldi ama GİTTİM, ürün hiç açılmamıştı hemen değiştirdiler. 
Lumi Magique kapatıcıyı aldım. Ancak benim kavrayamadığım olay; göz altı kapatıcısı diye aldığım şeyin aydınlatıcı olduğuydu :)) Hiç fark etmemişim. 
Aydınlatıcı ve göz altı kapatıcısı birbirine karıştırılan iki ürün. Benim gibi sizde yanılmayın. Göz altı kapatıcısı adı üzerinde daha fazla kapatıcı özelliğe sahip morlukları gizlemek üzere tasarlanmış. Ancak aydınlatıcı kapatıcının üzerine sürüp aydınlık görüntü elde etmek için. Sadece göz altı için değil, yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz bölgelere de uygulayabilirsiniz. 

Göz altıma kapatıcı uyguladıktan sonra üzerine uyguluyorum. 
Farkı görmeniz için fotoğraflar;

 sol göz altına kapatıcı üzerine, aydınlatıcı uygulanmış hali

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:1
Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2 medium

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2
 sadece göz altı kapatıcısı, aydınlatıcı yok.

Ürün kullanımı rahat alt kısmından çevirdikçe ürün geliyor. 
 inglot 4ss ile uyguluyorum.
Fotoğrafları makyajımı yaptıktan hemen sonra çekildi benim aceleci oluşumdan göz altımdaki 2 çizgiye pek iyi uygulayamadım. Yani üründen kaynaklı bişi değil. Kalıcılığı benim için yeterli 4-5 saat kaldı çizgilere dolmadı.
Benim kullandığım ilk aydınlatıcı daha iyisi mutlaka vardır. Kıyaslama yapamıyorum bu nedenle başka aydınlatıcılarla.

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2

Fiyatı ise, true match'i değiştirmeye gittiğimde fişler karışmıştı o nedenle bilmiyorum.

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2

Loreal Lumi Magique aydınlatıcı no:2

Ne kadar fotoğraflı bir post olmuş yahu :))
Lumi Magique fondöten yazımı merak ederseniz TIKLAYIN.

Takipte kalın!
http://instagram.com/aycnozcn_hayatadair

7 yorum:

  1. gerçekten farkediyormuş :)) hiç kullanmadım nasıl kullanılacağını bile bilmiyorum ama fotoları görünce alasım geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende bilmiyordum :)) aydınlık verdiği kesin :)

      Sil
  2. Merhaba blogunu yeni keşfettim takipteyim :)
    Bana da beklerim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa :) Ah şunu bir ben alamadım merak ediyordum bu yazı çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir paylaşım olmuş tskler bloğunu takipteyim banada beklerim canım sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Bu fotoğraflardaki aydınlatıcı mi?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.