Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Kasım 2013 Salı

'Atmaya Kıyamadığım "Sindy Bebekler"

Merhaba!
90'lı yıllarda büyüyen biri olarak cep telefonu ve tablet olmadan büyüdük.
Sokakta oynamak en büyük keyfimiz, bebeklere kıyafet giydirmek zevkimizdi.
O zamanlardan kalan bu Sindy bebekleri sakladım :)
Blog da paylaşmakta kısmetmiş.
Barbie'lerimiz yoktu.  Sindy bebeklerimizdi onlar.
Neden Sindy dediğimizi ve Barbie'ye  karşı yok olma hikayesi bu yazıda tıklayın.
Kapının önüne bir kilim atar herkes sindy bebeklerini getirir, onlara kıyafet diker, giydirir, evcilik oynardık. 
1 saat öğlen yemeği arasından sonra tekrar aynı yerde buluşur oyunumuza devam ederdik.  
Hey gidi günler :) 
İşte benim atmaya kıyamadığım, birinin ayağı çıkıp, diğerinin kafası kopunca yaptığım sindy bebeklerin kıyafetleri. 
10 sene önce yapmıştım. 
Deli işi değil, gençlik işi. Şimdi yap deseler asla yapamam. 

Barbie sindy bebekler

oyuncak bebek kıyafeti
Tasarımlara dikkat! :))

oyuncak bebek kıyafeti

barbie bebekler

barbie bebekler
Bunu hatırlıyorum. Ayağı kopuyordu çizme gibi yapıp gizlemiştim kırık yerini.

barbie bebekler

barbie bebekler

barbie bebekler

barbie bebekler

barbie bebekler

barbie bebekler
ilk bunu yaptığımı hatırlıyorum.

barbie bebekler

barbie bebekler

Vallahi deli gibi uğraşmışım 10 sene önce kıyafetleri örüp yapmışım ama bebeklere çok daha eski.

hadi kızlar bi poz alalım :)


Esen Can hanım blogunda kızı Nehir'in bebeklerini ve kitaplarını vermek istediğini yazmıştı bende taliplisi olmuştum. Tabii kendim için değil  :)) yeğenim için sağ olsun Ceylin'e kitap ve bebekleri göndermiş.
Çok sevindi Ceylin. Tekrar teşekkür ediyoruz.


Hobicigeldihanim
Bu tatlı not için teşekkür ediyoruz.





Sizin de atmaya kıyamadığınız oyuncaklarınız var mı?
Yorumlarınızı ve cevaplarınız bekliyorum :))
Sevgiler :)











12 yorum:

  1. Ayyy çocukluğuma gittim vallahi.. ne güzel örmüşsün bebeklere kıyafetleri harika olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ne güzel yolculuğa çıkmışsın cnm :))

      Sil
  2. AYY BENDE HATIRLADIM AMA BRAVO NE GÜZEL GİYSİLER YAPMIŞSIN BENDE SADECE KUMASDAN DİKEBİLİYORDUM CANIM... HATIRLARSIN SENDE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm evde ne kadar pılı pırtı varsa oynardık :))

      Sil
  3. Kıyafetler harika, bayıldım hepsine ayrı ayrı, ne güzel düşünmüş ve yapmışsın, bravo valla Aycancım ;)
    Nehir'in hediyeleri için de biz teşekkürümüzü çok güzel almıştık Ceylin'den, üstünde durmaya bile değmez, küçücük bir şey ve isterse eğer Ceylin devamı da gelecek ;)
    Çok teşekkürler postundan benden ve kızımdan böyle güzel bahsettiğin için :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) olsun bebekleri paylaşmışken yazayım dedim. teşekkürler yapmışım eskiden saklıyoruz :))

      Sil
  4. hiçte deli işi değil..çoook güzel olmuş.. emeğinize sağlık.. ben bu yaşımda hala dikiyorum.. utanmasam yayınlıcam blogumda;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlayın içimizde ki çocuk ölmedi ne yapalım ama :))

      Sil
  5. Merhaba ben bu bebekleri satın almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satamam ki :) Hem anıları var, hem de yeğenim oynuyor şimdi :)

      Sil
  6. Eger bebek satiyorsaniz kizim icin almak istiyorum.cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.