Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Kasım 2013 Pazartesi

Tag #1 Selam Sana Sonbahar


Merhaba!
Blogger arkadaşlarımdan görüp yapmak istediğim bir tag Sonbahar tagı.
En sevdiğim mevsimlerden. 
Kışa yavaş yavaş alıştırmaya başlar.
 Pastırma sıcakları aldatır, başlar eller akşamları buz tutmaya.
Güneş bize erken veda eder, gün hemen biter. 
Velhasıl severim Sonbaharı...

sonbahar  tag
Renk cümbüşü

sonbahar
Yürüyelim mi?

1- Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?
Rengarenk ağaçların arasında yürümek ve fotoğraf çekmek.

2- Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
 Hırkalar ve Trenchcoat vazgeçilmezim.

3- Sonbahar  makyaj trendin nedir?
Toprak tonlarında göz makyajı, nude ve bordo rujlar tercihlerim arasında.
Sonbahar ruj ve oje tercihlerim için buraya ve şuraya tıklayabilirsiniz.

4- Sonbaharda sevdiğin yemek/içecek?
Her hafta sonu balık keyfimiz vazgeçilmezimiz.
Sonbahar ve Kış mevsimleri bizim için balık demek. (annem ve benim için)
İçecek ise boza tabii ki. Bozacının sesini duyup cama yapışmak paha biçilemez.

5- Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?
En çok beklediğim 4. sezonu başlayan Walking Dead.
Diğerleri ise; The Following, Shameless, Game of Thrones, My mad fat dairy, One Upon a Time.

6- Sonbahar geleneğin nedir?
Dolabı açıp "giyecek hiçbişeyim yok" diye krize girmek.

sonbahar  tag
yol gider, ben giderim

sonbahar  tag
Hoşçakal!
İlkbaharda görüşmek üzere

Diğerleri kırmızı ve sarılara bürünürken 'o' gelin olmayı seçmiş.


Fotoğraflar bana ait izinsiz kullanılamaz.

8 yorum:

  1. Güzelmiş... .Hangi şehirde ve semtte yaşadığınızı sorabilir miyyim? "Bozaaa" diye bağırılan yer neresiymiş merak ettim. O sesi duymayalı yıllar oldu da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa serdar bey yorumunuz beni çok mutlu etti teşekkürler.
      Bursa/Osmangazi de yaşıyorum. Veli dayımız kışın boza, yazın dondurma diye bağırır:) :) Ben şanslıyım sanırım :)

      Sil
    2. Gerçekten şanslısınız. Çocukluğumda duyardım o "boza" sesini, yıllar oldu duymayalı. Bu arada fotoğraflar da çok başarılı. Tebrik ederim.

      Sil
    3. TEŞEKKÜRLER :)) Beğenmenize çok sevindim

      Sil
  2. HARİKA TÜM GÜZELLİĞİ İLE SONBAHARIN İÇİMİ ÜŞÜTECEĞİNE, DAHA ÇOK ISINDIĞINI HİSSETTİM.
    BAŞARILI GERÇEKTENDE...

    YanıtlaSil
  3. En sevdigim mevsimdir sonbahar agaç yapraklarının arasında yürümek...Fotograflar cok başarılı ayrıca

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.