Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Kasım 2013 Salı

Avon SuperSHOCK Göz Kalemi İncelemesi

Merhaba!
Şimdiye kadar kullandığım tüm kalemlerin akmasından dolayı göz kalemi olayına tövbe etmiştim.
Kabul etmeliyim ki kullandıklarım ucuz markalardı. Ama yine de kalemlerden uzak durmama yetti.
Kozmetik bloglarında çokça övülen Avon supershock kalemlerini denedim ve şimdi sizlerle paylaşıyorum :)
K12'de 2 rengi bulunuyordu Savage ve Raw Plum ikisinide aldım.
Fırsat Broşüründe ise Steel ve Flash rengi vardı. Flash rengini tercih ettim.
Bakalım şimdi performansları nasılmış?

avon supershock göz kalemleri
Yapıları çok yumuşak zaten uçlarından anlaşıldığı üzere haşatlarını çıkarmışım.


Yapıları jel olduğu için kalemtıraşla açmaya çalıştım çok kötü oldu.
Watsons'ın kalemtıraşı vardı açmadı kırdı ucunu, önerebileceğiniz bir marka var mı?
Sanırım tek kötü yanları asansörlü olmamaları. 
Kullanım açısından rahatlık olurdu, kalemtıraşla açmak zorunda kalmazdık.

Savage rengi.  çok sevdim :))
Kalıcığı harika. Eyeliner olarak sürdüğümde göz kapağıma bulaşma falan yapmadı.
Göz içine de kullanıyorum. Göz altına da akma bulaşma yapmadı. Sürer sürmez sabitleniyor zaten.

Avon SuperSHOCK Göz Kalemi
Raw Plum
Sanırım en çok bu rengini kullanıyorum.
 Fırçayla falan uğraşmak zor geliyorsa hemen sürüp çıkıyorum evden.

Avon SuperSHOCK Göz Kalemi
Flash
Bu rengi ise göz içine sürmek için aldım.
Göz pınarlarımı aydınlatmak için de kullanıyorum.
Beyaz gibi çıkmış ama çok uçuk pembe belli belirsiz. 

Fiyatları ise 
K13'da adedi 14.50 idi.
Fırsat Broşüründe  ise 7.90'dı

Fiyatları uygun, indirimde bulunca almak en mantıklısı.
Avon'un  sitesinde online kataloğu inceleyebilirsiniz.

savage, raw plum, flash


Sizin kullandığınız favori göz kaleminiz hangisi?
Bir de bana önerebileceğiniz kalemtıraş markası var mı?





3 yorum:

  1. cnm pembe olanı gozun ıslak ıc tarafına surup resım eklermısın

    YanıtlaSil
  2. ucunu açmadan önce kalemi buzdolabında bekletmek de bir çözüm olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim ama deneyeceğim, kalemin ucu yumuşak dolapta donar ve kolay açılabilir :) teşekkürler

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.