Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Kasım 2013 Perşembe

Flormar 'Light Of Flowers' Koleksiyonu İnceleme

Merhaba!
Bir önceki yazımda Flormar alışverişinden bahsetmiştim sıra geldi ürünleri incelemeye.

Ambalajlar oldukça kaliteli. Görüntüsü güzel.

Farların ve allığın içinde aynaları mevcut.
Aynalı allıkları çok seviyorum.

LF12

LF12 allık
Gül kurusu parlak bir allık sonbahar ve kış için tercih edilebilir.
Çok beğendim rengini :)

LF22
LF22

LF22 flormar far
LF22


LF23 light of flowers
LF23

LF23 light of flowers
LF23

LF24 light of flowers
LF24

LF24 light of flowers
LF24

LF25 light of flowers
LF25

LF25 light of flowers
LF25

Farlarda, allıkta oldukça pigmentli kullan kullan bitmez.
Renkler de güzel daha ne olsun :)

Fiyatlarından da bahsetmesem olmaz merak edersiniz :)
Farlar indirimsiz 22 tl 
indirimden 4.40tl  aldım.

Allık 34.50tl
İndirimli fiyatı  6.90tl 





4 yorum:

  1. Merhabaa :) Flormarın farları çok tozutuyor ve kalıcı en azından benim aldığım flormar farlarında bunu sorunu hep yaşadım. Bunlarda böyle bir sorun yaşadın mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seride öyle bir problem yok cnm, diğer farlarını bilmiyorum ama.
      allığını sürekli kullanıyorum ve çok seviyorum :)

      Sil
    2. Kalıcı değil yazıcaktım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
    3. :)) rica ederim. dediğim gibi farlarını kullanmadım ama kendini geliştiren bir firma ileride bu sorunu çözecektir :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.