Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Kasım 2013 Çarşamba

Flormar Online Alışveriş Deneyimim

Merhaba!
Flormarın Light Of Flowers koleksiyonun da indirim varmış. Kaçırır mıyım? :)
Sanıyorum stokları eritmek için oldukça iyi bir indirimle satışa sunmuşlar.
Açıkçası Flormar çok tercih ettiğim bir marka değil, genellikle ojelerini kullanıyorum.
Bu koleksiyonu görmüş ama almamıştım.
Kendini geliştirmesi, yeni koleksiyonlar çıkarması bir türk firmasi için harika. Yurt dışına açtığı mağazalarıyla daha da gelişip, daha fazla insanın tercih edeceği bir marka olacak, öyle görünüyor.
Neyse gelelim konumuza; 
Kiosk'a gittim ama pek ürün kalmamıştı . Kısmet değilmiş dedim boş ver.
Ama aklıma takıldı işte alacağım ille. 
İnternet sitesine baktım hemen, stokta bulunan beğendiğim renkleri aldım.
Üstelik online alışverişte 40 tl alışveriş yapana makyaj çantası hediye ve kargo bedava. 
(ahhh bu satış hileleri mahvettiniz beni)
10 Kasım akşamı siparişimi verdim. 12 Kasım da kargom geldi. Ürünler oldukça sağlam paketlenmişti. Ödemeyi kredi kartı ile yaptım.  Kapıda ödeme yok.
Bir sorunla karşılaşmadım. 
Ben Flormar'ın online alışveriş sitesinden memnun kaldım. Hızlı ve sorunsuz ulaştı aldıklarım. 
Eğer göz atmak isterseniz FLORMAR sitesini ziyaret edebilirsiniz. 

flormar indirim

Not: Farlar  allık ve ruj ağabeyimin eşine gidiyor. 
Ama ben swatchlarını yapıp fotoğraflarını çektim.
 Yazısını hazırlayıp paylaşacağım. 
Kısmet bana değilmiş :)


flormar makyaj çantası
Çanta çok şeker değil mi?
Valla ne yalan söyleyeyim dandik bişi gelir dedim ama kocaman çanta geldi. :))



9 yorum:

  1. çanta ne kadar tatlı öyle güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çantaya bayıldım. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. BENDE ALDIM SENİN SAYENDE İNDİRİMDEN ANA DA BAHSEDİNCE HEMEN SİTESİNDEN ALDIMMM

    YanıtlaSil
  4. TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM BİLGİLENDİRMELERİN İÇİN CANIM SENDE GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  5. merhaba size bişi sormak istiyorum. online olaak yaptığınız alışverişinizde fatura urunlerin kutusu içerisinde mi yoksa ayrı olarak mı verilmişti? cevaplarsanız çok sevinirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.