Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ekim 2013 Pazartesi

Loreal Lumi Magique Fondöten

Merhaba!
Kozmetik bloglarında ballandıra ballandıra anlatılan benim de meraktan çatladığım fondöteni denedim kullandım. Şimdi görüşlerimi paylaşma zamanı.
Watsons bayram indiriminden aldığım Loreal Lumi Magique fondötene bayıldım!

Neden?
Loreal Lumi Magique Fondöten

- İnce yapısı
-ürünün tasarımı
-kullanım kolaylığı
-cildime canlılık vermesi
-kapatıcılığı
-fiyatı
Yapısı ince sürümü kolay, şişenin pompalı oluşu kullanımı kolaylaştırıp istediğiniz kadar ürün almanızı kolaylaştırıyor. Cildim kışın oldukça kuru oluyor ama bu fondöteni kullanınca pul pul görüntü gidip canlı ve taze bir cildim oluyor, verdiği ışıltılı görünümü çok seviyorum. Aydınlatıcı kullanmama gerek kalmıyor doğal bir görüntü elde ediyorum. 

Loreal Lumi Magique Fondöten

Kapatıcılığı orta benim için yeterli bir özellik. Cildi yağlı olanlarda nasıl olur bilmiyorum parlama yapabilir o nedenle dikkat. .Spf 18 olması ayrı bir özelliği. 

Loreal Lumi Magique Fondöten

Loreal Lumi Magique Fondöten

Loreal Lumi Magique Fondöten

Fiyatı ise indirimsiz 40 küsür.
 Watsons İndiriminden 25 tl'ye aldım.

Sizin kullandığınız favori fondöteniniz hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum!






10 yorum:

  1. MAC Kullanıyorum ben çok memnunum Loreal True Match kullandım nedense ısınamadım ona ama bunu merak etmiyor değilim okuduğum iyi oldu indirimi bekliyeceğim artık yılbaşında gene stoklarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ince yapılı ve glovy dedikleri parlak görünümü seviyorsanız deneyin derim. indirimli olunca tadından yenmez :)

      Sil
  2. aa bi dahafondotenim biterse bende alayım o zaman bu fondötenden
    watsons u takip edeyim bende
    bende dorenin fondotenini kullanıyorum eveline finish show fondöten diye. 3 etki 1 arada makyaj bazı, kapatıcı ve krem pudra özelliklerine sahip.
    Ama bitince senin kullanmış olduğun fondöteni kullanmayı düşünüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin tenine yakışır cnm indirimi yakalarsan daha ii olur ben indirim postları yayınlıyorum zaten :))

      Sil
  3. kesinlikle benimde en sevdiğim fondotenim bu cok doğal duruyo ciltte:) buaralar pure beauty bb kremle karıstrp kullanıyorum sonuç inanılmaz oluyo:)

    YanıtlaSil
  4. Teninizde çok güzel durmuş :)
    Yeniyim bende beklerim :) kozmetikleyenilen.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. sizdeki ürünün numarası nedir acaba?

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.