Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ekim 2013 Pazartesi

Rimmel Kate Moss 104 no Ruj

Merhaba!
Watsons bayram indiriminden aldığım  Rimmel'in 104 nolu ruju istediğim gibi mat. 
Bayramda bu rujla gezdim hep.
Çok sevdim rengini. 
Tam sonbaharlık 
 rimmel kate moss 104 no ruj,
Sürmeden önce çoğu mat rujun yaptığı gibi kuruluk yapıyor sürmeden önce balm sürüyorum.
Kalıcılığı gayet iyi. 

 rimmel kate moss 104 no ruj,
İndirimden 6,50 tl'ye aldım.
İndirimsiz fiyatı 12 küsür.
 rimmel kate moss 104 no ruj,

 rimmel kate moss 104 no ruj,

 rimmel kate moss 104 no ruj,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.