Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ekim 2013 Pazartesi

Time Balm Face Primer (Yüz Bazı)

Merhaba!
Hastalıktır odur budur yazı yazamadım yapmam gereken o kadar şey var ki biraz tembellik, biraz uyuşukluk, 
hastalık derken şimdi de bayram geliyor kaldıkça kalıyor yapacaklarım.
Neyse, benim ilk defa kullandığım makyaj bazını tanıtmak istedim.
Millet kutu kutu kullandı attı valla ben ilk defa kullanıyorum makyaj bazı. 
Önceden nemlendirici sürüp öyle makyajımı yapıyordum.
Şimdi ise makyajla uzun süre kalacaksam, baz kullanmadan makyaj yapmıyorum.

the balm
Fiyatını bilmiyorum 30 civarı sanıyorum.
Silikonlu yapısı yüzde boşlukları  doldurup fondöteni sürmeyi kolaylaştırıyor.
Çok az bir miktarı iş görüyor. Makyajın uzun süre kalıcılığını sağlıyor mu? 
Evet sağlıyor ama öyle mucize beklememek gerek. 

the balm
Dokusu çok garip kadife gibi silikon gibi garip bir ürün.
Ürün 30 ml.
Bir daha alır mıyım hayır başka bir marka tercih edeceğim karşılaştırma yapmak o zaman daha kolay olacak.
sizin kullandığınız yüz bazı hangisi yazarsanız sevinirim.

-----Sevgiler-----


2 yorum:

  1. kendisi açılmamış vaziyette çekmecenin derinliklerinde duruyor. Bir hevesle aldım, sonra bazı şeyler okudum. Pek fondöten insanı da değilim, bb krem formu bana yetiyor diyebilirim. Ne yapsam bilemedim, hala bekliyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin kuruysa bu baz daha da kurutuyor o nedenle kuru ciltliler uzak dursun, en iyisi bb krem canım, çok büyük izlerin yoksa fondötene gerek yok, bbye devam

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.