Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ekim 2013 Salı

65.Emmy ödülleri ve Kazananlar

Merhaba!
Temmuz ayında Emmy adayları açıklandığında gönlümün kazanlarını yazmıştım.
Buradan okuyabilirsiniz.
Şimdi kazananları, kazanmalarına sevindiklerim ve  kazanınca üzüldüklerim adlı yazımla karşınızdayım.

En iyi drama 
Breaking Bad
Söylemiştim en çok sevindiğim katagori hak eden kazandı.
breaking bad


En iyi drama erkek oyuncu
Jeff Daniels 'The Newsroom'
Bunu da doğru tahmin etmişim aferim bana :)
Jeff Daniels 'The Newsroom'


En iyi drama kadın oyuncu
Claire Danes 'Homeland'
Ayyy bu uyuz karıya neden boyuna ödül veriyorlar gül gibi Elisabeth Moss dururken.
Bu tutmamış :((
Claire Danes


Drama dalında en iyi erkek oyuncu
Bobby Cannavale 'Broadwalk Empire'
Bu adam nereden çıktı Peter Dinlage dururken .
Tutmadı :((
Bobby Cannavale


Drama dalında en iyi kadın oyuncu
Anna Gunn  'Breaking Bad'
İşte tutan bir tahe çok sevindiğim bir ödül bu kadın hak etti.
Anna Gunn


Drama dalında en iyi yönetmen
David Fincher 'House of Cards'
Çok da önemli olan bir ödül değil benim için ama Breaking badin yönetmenin almasını tercih ederdim.
David Fincher


Drama dalında en iyi senayo
Henry Bromell 'Homeland'
Thomas Schnauz'un breaking bad de'say my name' isimli  bölüm dizi tarihine geçen bölümlerden yazık olmuş.
Henry Bromell


En iyi komedi dizisi
Modern Family
Kaç senedir bu dizi alıyor zaten ödülleri. Ne diyelim tebrikler.
Modern Family


Komedi dalında en iyi erkek oyuncu
Jim Parsons (The Big Bang Theory)
Başkası alsa günaha girerler valla adamın bir repliği 5 dk sürüyor.
Jim Parsons


Komedi dalında en iyi kadın oyuncu
Julia Louis-Dreyfus (Veep)
Bu diziyi izlemesem de Seinfeld'ın hatırına bu kadını seviyorum.
Julia Louis-Dreyfus


Komedi dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu
Tony Hale (Veep)
Yorum yok bu adamı hep salak rollerde izledim ödülü alınca konuşamadan indi sahneden.
Gerçek kişiliğiyle oyunculuğu arasında paralellik var sanıyorum.
Tony Hale


Komedi dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu
Merritt Wever (Nurse Jackie)
yorum yok hakkında hiçbir fikrim yok.
Merritt Wever


Komedi dalında en iyi yönetmen
Gail Mansuco (Modern Family)
yorum yok.
Gail Mansuco


Komedi dalında en iyi senaryo
Tina Fey (30 Rock)
Tina Fey

Kısaca kazanlar bu şekilde sizin kazanmasını istediğiniz dizi ya da oyuncu kimdi?
yazarsanız sevinirim :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.