Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Temmuz 2013 Cumartesi

#1 65.Emmy Ödülleri (Drama) Adaylar ve Gönlümün Kazananları


Neil Patrick Harris'in 22 Eylül Pazar gecesi sunacağı Emmy ödüllerinin adayları açıklanmış. 
Şimdi Emmy'nin adaylarını ve benim gönlümdeki birincileri açıklıyorum.
Ve kazanan....
(altı çizili olanlar izlediğim diziler)

Drama 
Breaking Bad    
            Downton Abbey            
Game of Thrones
House of Cards
Mad Men
Seçim yapmak çok zor House of Cards'ı merak ediyorum zira Kevin Spacey'nin oynadığı ve bu adama olan aşkım tarif edilemez. En kısa zamanda izleyeceğim. Downton Abbey'i ise hiç merak etmiyorum komedi dizilerine o kadar çok malzeme oldu ki uzun ve sıkıcı pembe dizi kıvamında olduğunu varsayıp izlemek gelmiyor içimden (al sana ön yargı). Diğer 3 adaydan seçim yapmak harbi zor ama ağır basan son sezonun harika olmasıyla beni benden alan ve yuhhhh artık bu kadar olmaz dedirten çok konuştum tamam açıklıyorum
Ve kazanannnn.....
Breaking Bad 
(bitch)


Drama En İyi Erkek Oyuncu 
Hugh Bonneville (Downton Abbey)
Bryan Cranston (Breakin Bad)
Jeff Daniels (The Newsroom)
Jon Hamm (Mad Men)
Damian Lewis (Homeland)
Kevin Spacey (House of Cards)
Damian Lewis ve Homeland'i sevmediğim için geç zaten, Hugh hakkında en ufak bir bilgim yok geç, Kevin harikadır kesinlikle ama izlemediğim için maalesef , Jon Hamm işte şöyle böyle, Bryan ve Jeff kalıyor hımmm ikisi de çok başarılı zor karar ama izlesem kesin Kevin Spacey derdim. 
Neyse Kazanannnn....
Jeff Daniels


Drama En İyi Kadın Oyuncu
Connie Britton (Nashville)
Claire Danes (Homeland)
Michelle Dockery (Downton Abbey)
Vera Farmiga (Bates Motel)
Elisabeth Moss (Mad Men)
Kerry Washington (Scandal)
Robin Wright (House of Cards)
Sadece iki adayı izlediğim için seçim yapmak kolay hamile olduğunu anlamayan ama her nasılsa reklamcılık sektöründe paylaşılamayan kız..Peggy Olson
 Elisabeth Moss


Drama En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Jonathan Banks (Breakin Bad)
Bobby Cannavale (Boardwalk Empire)
Jim Carter (Downton Abbey)
Peter Dinklage (Game of Thorens)
Mandy Patinkin (Homeland)
Aaron Paul (Breaking Bad)
Hiç uzatmayalım Game of Thorens'un vicdanı  Lannister'ın içindeki tek adam gibi adamı...
Ve kazanan...
Peter Dinklage 


Drama En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Morena Baccarin (Homeland)
Christine Baranski (The Good Wife)
Emilia Clarke (Game of Thrones)
Anne Gunn (Breaking Bad)
Christina Hendricks (Mad Men)
Maggie Smith (Downton Abbey)
İzlediklerim arasında en gereksiz 2 adaylık Emilia Clarke ve Morena Baccarin hiç inandırıcı gelmeyen çok yüzeysel duyguları bana geçmeyen oyuncular. Benim için soğuk nevaleliği ile kazanan ....
Anna Gunn


 Drama En İyi Yönetmen
 Tim Van Patten  (Boardwalk Empire)
Michelle MacLaren (Breaking Bad )
Jeremy Webb (Downton Abbey)
Lesli Linka Glatter (Homeland)
David Fincher (House of Cards)
Bu adayların bölümleri falan da var ama benim izlediğim ve benim için kazanan...
Michelle MacLaren


 Drama En İyi Senaryo
George Mastraş (Breaking Bad - Dead Freight)
Thomas Schnauz (Breaking Bad - Say My Name)
Julian Fellowes (Downton Abbey- Episode4 )
David Benioff ve D.B Weiss (Gama of Thorens- The Rains of Castamere)
Henry Bromwell (Homeland- Q&A)
Walter'ın  met alıcısıyla çölde yaptığı buluşma ve verdiği ültimatom 
Walter -Say my name 
Alıcı -Heisenberg
Walter -you goddamn right
Ve kazanan...
Thomas Schnauz (Breaking Bad Say My Name)


İşte Drama dalında adaylar ve gönlümün birincileri.
İzlemediğim diziler de var tabii belki haksızlık yaptım amadünya böyle ne yaparsın :)
Sizin izlediğiniz kazanmasını istediğiniz dizi ve oyuncular hangisi?

(Komedi dizilerini ise ayrı bir postta ele alacağım.)
Daha fazla bilgi almak için tıklatın.

Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.