Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Temmuz 2013 Salı

"the following" izledim tavsiye ederim.

Merhaba!
Ramazan ayı yaza denk gelince çalışmayanlar için vakit geçirmek bir hayli zor genelde evde malak gibi yatıyoruz ama yatınca da can sıkıntısından ölüyoruz. Televizyonda bir bok olmadığı için olsa da içimden izlemek gelmiyor herşeyi buzluyorlar, bipliyorlar tüm klasik dizi ve filmler berbat hale geldiği için nefret ettim tv'den.


Neyse bu kadar sızlanma yeter! Geçelim 2 günde izleyip bitirdiğim 1. sezonu 15 bölüm olan the following dizisine aslında ilk yayınlanmaya başladığında izlemem falan diyordum ama eleştirilere falan bakınca, konusu da ilginç gelmeye başladı eeee can sıkıntısı da olunca izlemeye başladım. Öncelikle kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi sakın benim gibi yapıp ötelemeyin izleyin beni sinir etmeyin :)


Konusu kısaca; 10 yıl önce 14 kızı vahşice öldüren seri katil Joe Carrol günümüzde internetin de yardımıyla etrafta ne kadar sayko, psikopat, seri katil varsa etrafına toplayıp cinayetler işlemesi FBI ajanı Ryan Hardy'nin olayların içinde ve katille olan geçmişten günümüze süren ilişkisi ve kedi fare oyunu.
Benim böyle basit yazdığıma bakmayın dizide daha fazlası var. Klişeler de yok değil hani sarhoş FBI ajanı, zeki katil, büyük aşk, masum çocuk ama olayların içine güzel yerleştirip oyunculuk da harika olunca tadından yenmiyor. 
Dizide aklımda kalan tek soru; Jakop Wells var önemli karakter süt gibi çocuk neden psikopatları seçip bu joe carrol'a hayran bunun cevabı yok. yada ben kaçırdım. hepsinin sebebi vardı bunun ki yoktu.
Müziklerine de hayran oldum çok başarılı.
Edgar Allan Poe' ya bolca gönderme yapan katil Joe ve aksanı bile izlemeye değer hele o kevin yok mu yaşlandı ama hala yakışıklı :)

izleyin bu sıcakta biraz helecan, polisiye, kan, macera iyi gider :)
İyi Seyirler.

3 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

    YanıtlaSil
  2. Güzel bi diziye benziyor.Bende dexter ı hevesle ızlıorum tavsıye ederim.Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. dexter bir tane izledim son sezonu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.