Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Temmuz 2013 Salı

El yapımı örgü oyuncakların güzelliği amigurumiaskina.blogspot.com

Merhaba!
Bugün severek takip ettiğim bir blogu tanıtmak istiyorum. http://amigurumiaskina.blogspot.com/
Kendisi dekoratif boyama ile de ilgileniyor. Bloglarda gezinmeyi seviyorsanız keşfetmek benim içiin bir tutku diyorsanız mutlaka tıklayın.
Ayrıca bir de satış blogu var. Almak isterseniz yada sipariş için mail atabilirsniz. 
e-mail: amigurumiaskina@hotmail.com










Bebekler muhteşem değil mi? İnsanın oynayası geliyor. 
Ben de yapmak istiyorum deneyeceğim bakalım ama ne zaman. 

5 yorum:

  1. Çok tatlılar ya nasıl yapmış acaba:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. youtube da yapılışını gösteren videolar var. gerçekten çok şirin hepsi

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazın için çok çok teşekkür ederim sana Canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el emeği göz nuru... bu bebekleer herşeyi hak ediyor. sevgileer. .

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.